CEL.ro are probeme cu clienţii şi curierii

scris de 148

Într-un online in care competiţia e extrem de acerbă, e greu de crezut că se intâmplă aşa ceva:

Sent: Wednesday, December 7, 2011 7:50 PM
Subject: Reclamatie Cel.ro

Buna ziua,
Numele meu este Croitoru Gabriel Cristian, domiciliat in judetul Constanta, municipiul Medgidia, strada Libertatii nr 5.

Am comandat in data de 5.12.2011 un Apple iPad 2 16GB Black 3G de la magazinul www.cel.ro care a fost livrat cu ecranul spart, si momentan mi sa refuzat garantia.

Aceasta comanda a fost livrata in data de 6.12.2011, in jurul orei 14 la locul de munca.

Curierul a refuzat sa urce sa livreze pachetul la birou (adresa specificata in comanda) si mi-a cerut sa ies la intrarea cladirii.

Am primit produsul intr-o plasa de plastic, impreuna cu un adaptor de priza pentru Europa. Acest adaptor nu era impachetat in nimic, pur si simplu era adaugat in plasa, alaturi de produsul comandat.

Am despachetat produsul cand am ajuns acasa, in jur de ora 19:20 si am descoperit ca ecranul este spart. Am facut 2 poze la produs, imediat dupa despachetare.

Am facut reclamatie online, pe adresa de contact de la cel.ro.

In data de 7.12.2011 am fost la sediul Cel.ro, am cerut o diagnosticare la service. Cei de la service mi-au spus ca vor investiga si ca ecranul spart nu este acoperit de garantie, desi produsul a fost livrat in aceasta conditie.

Am atasat poze facute la produs si la cutia acestuia. Din poza cutiei se poate observa ca produsul a fost transportat in conditii inproprii, care au dus la spargerea ecranului.