Cel.ro a cumpărat marketonline.ro

Într-o tranzacție a titanilor pechinezi, Tiberiu Pop (cel.ro) a primit probabil niște bani ca să cumpere Marketonline.ro.

Magazinul se zbătea de mult, de pe vremea când Mugur Frunzetti încerca să aburească pe toată lumea cumpărând scump și vânzând ieftin. După care l-a vândut, l-au preluat unii care nu aveau conexiuni și nici bani de stocuri și trăia în mizerie.

Așteptăm comunicatul de presă, probabil o să fie cea mai mare tranzacție din online de anul ăsta, dacă te iei după gura lui Cel.

cel-marketonline

tiberiu-pop

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

38 comentarii

  1. marketonline sau kelion?

    00
  2. Bai deci aveam acum fo niste multi ani un amic pe care-l chema Mugur Frunza. Si a trebuit sa ma uit cine e numitul Frunzetti doar ca sa bad daca nu e acelasi animal.
    Which, thank fuck, no.
    Acu incerc sa pricep de ce insulti pechinezii. Ce-ti facura bietele bestii?

    00
  3. NOU
    #4

    Marketonline nu era mediadot ?

    00
    • Marketonline, mediadot, azerty apartin de Kelion, firma cesi-a schimbat de vreo 3 ori numele, ii zicea ba kelion online, kelion concept, kelion fentafurnizor.

      00
  4. pe cabral.ro scrie nimic despre tranzactie … :-)))

    00
  5. Doua jeguri: cel si marketonline. Cu primul nu am avut experiente, de nici un fel, il evit ca pe draci, numai citind ce-i pe net.
    Insa cu ultimul, am avut partea mea de mui, de nu-mi mai trebuie marketonline, mediadot si alti cacanari ca astia.
    Se potrivesc, ce mai, constipatia jegosilor pickhinezi :D

    00
    • Pe sitemul ”dacă nu-mi place mie, să se interzică/inchidă”. Îmi pare rău că ai avut o experiență neplăcută, dar presupun că ți-ai învățat lecția. Gândește-te că ori de câte ori cumperi de la emag și altex, cumperi la un preț acceptabil (cât de cât apropiat de prețul de pe piața internațională) pentru că există și aceste alte magazine.

      00
    • Am cumparat de la marketonline frigiderul, masina de spalat si aragazul, la un total cu vreo 500 lei mai putin decat de la oricare concurent, prin 2010. Toate 3 inca functioneaza, n-au avut nevoie de reparatii/garantie etc. In alta ordine de idei, transportul a fost asigurat de ei. Cand zic „transport”, ma refer si la faptul ca au carat 4 etaje, pe scari, toate chestiile astea, eu neavand lift in bloc, venind la ora cand au promis ca vin.
      Cand am asteptat o comanda mai serioasa (aprox. 15.000 lei) de la emag si au promis c-o livreaza vineri, dupa n telefoane, au reusit s-o livreze fix marti (aveam nevoie sambata de chestiile alea)…
      Concluziile le trage fiecare.

      00
    • @Marte: amice, esti idiot! Fecare este liber sa cumpere de unde doreste si la fel de bine poate alege de unde sa fie tepuit. Nu am ce sa mai comentez, pentru ca oricum nu ai capacitatea sa intelegi, la cat de pe langa esti cu afirmatiile tale.

      @Ciprian: nu ai avut nevoie la garantie, deci nu poti sa te pronunti. Nu zic, mai greseste lumea pe internet, dar nu toti…
      Iar la categoria „transport”, depinde de oamenii de la firma de curierat, nu depinde de firma care comercializeaza produsele, in general.
      Ce sa zic, ai avut noroc de data asta si ghinion cu emag-ul; desi sunt de acord cu tine aici: cu emag-ul am avut si eu experiente neplacute, tot cu livrarile, in ultima vreme.

      00
    • NOU
      #11

      CEL.ro = Execrabil – de evitat in orice conditie
      Povestea e lunga…ma voi rezuma la esential …
      Acum 4 luni am achizitionat de la CEL.ro un telefon Samsung S7 EDGE fiindca la momentul respectiv erau singurii care aveau modelul pe argintiu, undeva la 800+ euro (care a aparut ceva mai tarziu la noi pe piata). Totodata am achizitionat si o husa Samsung clear view pentru modelul argintiu, undeva la 50+ euro.
      Dupa scurt timp am observat ca husa, a carui rol foarte clar este sa protejeze telefonul, a zgariat display-ul, o line clara, bine determinata, pe toata lungimea marginii din stanga a telefonului, exact unde husa model flip are imbinarea dintre plastic si materialul ce face posibila batarea.
      Primul pas a fost sa sun la Samsung Romania. Un operator de la departamentul telefoane imi confirma ca „nu este un caz izolat” si ca pot trimite telefonul intr-un service agreat de Samsung Romania pentru a remedia inconvenientul prin inlocuirea telefonului sau a display-ului.
      Primesc datele service-ului de la operator : ESD-ROM si pentru sectorul 3 sunt indrumat catre locatia de pe B-dul Decebal. Imi fac timp si fug de la birou, ajung la ESD-ROM. Predau telefonul si, dupa o scurta inspectare a telefonului, sunt intrebat daca doresc sa imi schimbe telefonul sau accept doar schimbarea display-ului. Am optat pentru schimbarea display-ului deoarece transferasem deja o multitudine de informatii in telefon. Problema apare insa la verificarea IMEI-ului : telefonul nu este destinat pietei europene si nu prezinta garantie asigurata de Samsung Romania. Cer o confirmare a acestui fapt de la ESD-ROM si primesc, stampilata si semnata. Primesc si telefonul inapoi si sunt indrumat catre dealer : CEL.ro. Nu exista telefon de contact pe site deci scriu un mail catre departamentul service cu toata povestea. Primesc un reply sec : „In cazul produsului dumneavoastra, service-ul este Service-Return: service-return.com /curier-solicitare”.
      Ma conformez si accesez link-ul. Descriu problema. Ziua urmatoare (06.09.2016) vine curierul si ridica coletul. In colet am introdus telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Sunt informat de curier ca SERVICE-RETURN este in Baia Mare si ca acolo va ajunge telefonul. Foarte ciudat ca service-ul cu care colaboreza CEL.ro (Bucuresti) sa fie Service-Return (Baia Mare) la 600 de km. Primesc pe mail dupa 2 zile un cod de service si apoi, timp de 7 zile, status identic ca la primire. Spre deosebire de CEL.ro, Service-Return poate fi contactat si telefonic la un tarif de 1,5 euro + tva / minut. Raman la varianta mail (support @service-return.com) si conversez cu o persoana numita Andrada Les ce raspundea la mail-uri sub titulatura de Costumer Care. Persoana respectiva avea o singura calitate : capacitate extraordinara de copy-paste. Noaptea mintii…
      Vizibil deranjati de mail-urile mele repetate cu solicitarea unui status al telefonului (trecusera 7 zile de la receptionare), primesc un raspuns sec : „Va informam ca garantia nu acopera defectele estetice cauzate de utilizator in urma manipularii necorespunzatoare. Display deteriorat in urma folosirii necorespunzatoare a husei clear view. Utilizarea husei clear view necesita curatare periodica de impuritati si praf, in caz contrar exista riscul ca display-ul terminalului sa fie deteriorat.”. Revin cu mail si pun intrebarea logica : „Cum poate fi folosita o husa necorespunzator si cum poate praful sa se focuseze astfel incat sa zgarie perfect o linie si numai acolo unde se produce contactul intre husa si telefon?” Just, raspunsul de la support (Andrada Les) vine imperturbabil cu un copy-paste al aceluiasi status de service.
      Fortat de situatie, revin la CEL.ro si acestia imi propun, ca un serviciu acordat „avand in vedere ca telefonul este achizitionat de mai putin de 6 luni” sa faca o contra expertiza. Astept sa vina telefonul de la Baia Mare si il trimit la CEL.ro. Coletul identic pregatit : telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Primesc raspuns dupa alte 5 zile : „”Produsul nu este destinat pentru utilizare in U.E. si nu se repara in garantie la ESD. Necesita inlocuirea display-ului si a kit-ului de montaj – Cost: 1162.1 lei”
      Daca doriti repararea acestuia constra cost va rugam sa ne comunicati cat mai curand.”
      Revin ccu reply si le re-aduc aminte ca au in colet si in mail atasata foaia de la ESD-ROM care afirma acest aspect : ca telefonul nu este destinat utilizari in U.E. si de aceea nu beneficiaza de garantie europeana de la Samsung Romania.
      Trecusera 22 de zile de cand predasem telefonul pentru a remedia problema si ajunsesem de unde am plecat.
      Revin cu telefon la Samsung Romania. Operatorul imi confirma ca „daca telefonul ar fi avut garantie europeana interventia s-ar fi facut in cadrul garantiei, interventia constand in schimbarea telefonului sau a display-ului”. Sun si la ESD-ROM si le povestesc situatia. Operatorul imi solicita sa trimit mail cu situatia, actele si pozele telefonului. In mail solicit si informatia „in cazul in care terminalul ar fi beneficiat de garantia europeana, se putea oferi reparatia in cadrul garantiei ?
      este adevarat ca Samsung Romania a constatat ca acest tip de problema (cand husa zgarie aparatul) nu este unicat iar situatiile au fost rezolvate in cadrul garantiei (de tip european) prin inlocuirea display-ului sau chiar a terminalului?”. Reply-ul este afirmativ. DA, daca avea garantie europeana, Romania fiind in Europa, telefonul meu ar fi fost reparat si nu ar fi trecut 1 luna sa se intample acest lucru.
      Revin cu mail la CEL.ro la persoana cu care discutasem problema (cristina.cumpanasu @cel.ro) si ii confirm cele spuse de Samsung Romania si de ESD-ROM chiar service-ul ales de ei sa faca contraexpertiza. Raspunsul a fost : „Asa cum deja v-am mentionat, produsul beneficiaza de garantie conform legii 449/2003 prin vanzator. Fiecare furnizor asigura garantia produselor vandute insa defectul reclamat nu tine de garantie. Chiar daca produsul ar fi destinat pietii UE schimbarea display-ului nu s-ar face pe garantie, defectul nefiind unul ce tine de functionalitatea produsului.”
      Decis sa strang toate aceste date la dosar si sa incerc sa rezolv pe cale juridica problema, solicit telefonul. Primesc reply dupa o zi ca este inca in service. Revin si informez ca trimit pe cineva de la birou sa ridice telefonul (pentru a face poze la primirea din service si evitarea unei terze parti in transport). Primesc raspuns ca voi fi informat cand sa trimit delegatul pentru a ridicat telefonul insa in week-end primesc SMS de la FAN COURIER ca au un colet pentru mine de la CEL.ro.
      Logic, am primit telefonul azi 03.10.2016, fara nici o reparatie.
      Surpriza insa, din colet lipseste husa.
      Scriu mail si solicit husa, nu pot sa formulez plangerea in instanta fara obiectele ce fac cauza plangerii.
      Primesc reply dublu : de la service (cei ce au trimis coletul) ca husa este inca la ESD-ROM care nu a inapoiat si husa odata cu telefonul respectiv de la Cristina Cumpanasu : „Verific si revin.”
      Scuze pentru vastitatea review-ului insa concluziile pot fi trase mai usor din informatii mai detaliate.
      Apelati la oricare alt distribuitor on-line si nu va lasati pacaliti de preturile mai mici pe care le afiseaza CEL.ro … costurile mai mici sunt in urma refuzarii garantiei, produselor achizitionate la bani putini din state non-europene si platiti aceste diferente cu timpul si nervii vostri.
      Voi actiona in justitie CEL.ro nu pentru o zgarietura pe telefon ci pentru comportamentul execrabil si lipsa de interese de care au dat dovada atat CEL.ro cat si acest SERVICE-RETURN de care nu stie nimeni.

      00
  6. Totusi marketonline are filtre mai bune decat cel.ro.

    00
  7. marketingonline = mediadot = azerty

    Toate site-urile apartin aceluiasi grup. Azerty arata cel mai bine dintr-o toate dar in final, tot experienta ‘cel.ro’ este.

    00
  8. Destule miscari pe piata asta a magazinelor online in ultima vreme. Se restrang optiunile cumparatorului, asta nu-i bine.

    00
  9. La mediadot am trimis de 4 ori un telefon cu acelasi defect: se aprindea displayul prin puterea mintii si mi-l trimiteau inapoi reparat cu mentiunea schimbat display, sau schimbat contact…
    A cincea oara mi-au dat altul nou si cu ocazia asta mi-a marturisit puradelul personal ca de fapt il scapase el in apa. Dap, stiu, senzor de umiditate&shit.

    00
  10. NOU
    #16

    daca o buburuza mananca o samanta, sunt multumit.

    dar daca un hoit asimileaza un bun, doar ca sa para altceva, ramane un singur hoit.

    hoit? hoit

    00
  11. Bă nene, eu pe Frunzetti nu-l simpatizez, dar era un geniu al marketing-ului.
    Dacă nu începea cu țepe și rămânea cu magazinul urca peste eMAG.
    Știa cum să-și aleagă angajații…. Plm.

    00
  12. oare cu garantiile kelio ce se intampla, in trecut au preluat si depozitul de calculatoare si si n-au avut nici o responsabilitate fata de garantii, ma indoiesc sa difere cu ceva acum

    00
  13. Ce sarac e tristul din imagine, are ditamai afacerile in spate prostilor pe care ii tepuieste la garantii si n-are bani de un iMac… oh the world we live in..

    00
  14. Pai cum vreti sa aiba cel.ro un customer service calumea daca directorul nu are nici cablu de curent la monitor.

    00
  15. Oricine, cred eu, dacă ar avea un astfel de magazin care ar merge de rahat, și ar găsi un prost să dea banu, l-ar da fără să clipească. Nu ? În cazul ăsta, gâsca este Piberiu Top, ăsta..

    00
  16. Ce varsta are tipul?

    00
  17. Ce imi plac mie afaceristii astia cinstiti ce-si fac pozele dinastea in pozitii de manelisti care fenteaza ANAFul.

    00
  18. Astia nici macar nu au chiuvete, deci nu exista.

    00
  19. Eu cumparam majoritatea lucrurilor de la marketonline.

    Naspa ca ajungem la un oligopol gen emag-altex

    00
  20. Eu sunt unul din cei pagubiti la garantie de DC-Shop.ro. Mi-a fost inlocuita la garantie o tableta cu alta, cu carcasa crapata. Am apucat doar sa ies din magazin, cand m-am intors (dupa cateva secunde) am fost informat ca nu mai am garantie. Bine macar ca este functionala. Eu am verificat in magazin doar daca porneste.

    00
  21. Eu am luat un tel. Lenovo Vibe X3 de la Marketonline care a avut niște probleme de soft care m-au scos din minți , si nu avea radio FM deși pe saitul Marketonline apărea ca are. L-am returnat acum o lună jumătate și nu mi-au virat banii in cont nici până acum . Nu mai răspund la telefoane . Ce sa fac ? Cel.ro ar trebui să îmi restituie banii in mod normal nu ? O să sun la Protectia consumatorilor. Online ul românesc e plin de țepe ! Mai demult am luat un televizor Samsung de la Cel.ro care avea o pată pe ecran de dimensiunea unui măr . A fost un circ inimaginabil până mi-au acceptat returul. Ziceau să îl duc la service sa il repar. Când plătesc un produs de nou trebuie să funcționeze si sa arate ca unul nou , nu sa il iau să îl bag in service pt. schimbarea display ului. Ce mă sfătuiți să fac ?

    00
    • N-am niciun sfat, doar iti spun ca nu esti singur. Am returnat un M9 despre care htc romania mi-a zis ca e model pentru piata asiatica. Ai incercat la ANPC?

      00
  22. NOU
    #36

    RHS a preluat in 2015 magazinele. Cred ca aveau probleme financiare, datorii la furnizor, si furnizorul a preluat doar numele de domenii.

    Asa ca, nu Market Online a vandut numele de domenii, ci RHS.

    Uitati mai jos decizia de la Consiliul Concurentei:
    http://www.consiliulconcurentei.ro/uploads/docs/items/bucket10/id10843/decizia_19-2015-likeit_site.pdf

    Se rasfrange lupta pe online. Pe nisa de electro&IT au mai ramas 3 jucatori mari. Emag, Cel si evomag.

    Oare cat va mai rezista si evomag sau restul jucatorilor mai mici?

    E destul de acerba concurenta in online, mai ales pe electro&IT. Sunt sigur ca vor mai urma si alte achizitii/ vanzari de nume de domenii.

    00
  23. Am cumparat o geanta de laptop de la marketonline. Deoarece comentariul meu este negativ, nu este afisat pe site.
    Sunt la a 4 incercare de a posta un comentariu referitor la produs.
    Au trecut 7 zile de la prima incercare de postare a comentariului.

    00
  24. NOU
    #38

    Lumea bate campii cu salbaticie in continuare: nicio firma de vanzare nu mai are service (exceptand cazul cand vanzarea online e facuta chiar de firma producatoare), orice garantie fiind rezolvata de firma producatoare (cum e si logic); Samsung repara Samsung, Philips repara Philips; sau exista firme specializate de service care ofera rezolvarea garantiilor pentru mai multe firme (am reparat un televizor Philips la un service care repara si Samsung si altele).

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.