Cel mai bun preţ sau cel mai sigur magazin?

Pentru voi ce contează la cumpărarea unui produs dintr-un magazin? Doar preţul?

Am realizat că EMag şi PCFun/PCGarage au două mari atuuri când vine vorba de magazine online: au credibilitate şi au stoc. Nu au cele mai bune preţuri mereu, uneori diferenţa e de 2-3 milioane la un produs, dar au mereu chestii pe stoc. Şi aici cred că depinde de fiecare: astepti 3-4 zile de la comandă până vine pe stocul importatorului sau îl vrei mâine la prima oră?

Asta e una. A doua: parcă nu mi-aş da datele oricui, mai ales fără a şti cel putin un om din magazinul respectiv. Nu personal, ci online, pentru a pune o faţă magazinului respectiv. Radu Apostolescu şi Mădălin Durca sunt activi pe online şi răspund de obicei repede la problemele rezonabile (x e praf” nu e o problemă, ci “serviceul sony e de kkt” sau “suportul rcs e prost).

Fără legătură cu textul de mai sus, în colaborare cu PCGarage, dau ca premiu o cameră video Serioux HD pentru cea mai plăcută surpriză făcută de un magazin online. concursul se închide la ora 20, iar câştigătorul e ales de mine.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

76 comentarii

  1. Deocamdată merg pe siguranță…așa că pentru IT&C aleg emag.
    am avut „n” aventuri când căutam cel mai bun preț pentru obiectul x și cei cu prețuri mici de fapt nu aveau în stoc produsul..unii nici măcar după ce eu îi sunam spuneau ca ei nu pot aduce acel produs pentru că au încheiat colaborarea cu acel furnizor dar îmi pot oferi un produs similar.

    Ca fapt divers, acum aștept o comandă de la elefant.ro. Am făcut comanda săptămâna trecută, la produs afișa disponibil în 2-3 zile de la comandă(ceva de genul) însă nu am fost în niciun fel să confirm comanda sau să mi se spună că nu pot aduce acea carte. De aceea, îmi pare rău că nu am mers în continuare pe libris.ro, unde am avut parte de seriozitate.

    Pe de altă parte, lucrez pt un magazin online… și ce ție nu-ți place altuia nu-i face..așa că am aplicat anumite strategii din greșelile altora. Totuși, încă mulți clienți care comandă pt prima dată de la noi sună înainte: „Bună ziua, am văzut produsul pe site, arată disponibil, dar îl aveți în stoc? Am văzut mai ieftin la Y dar nu îl au.” Asta spune multe despre piața de ecommerce din .ro. Degeaba ai mii de magazine online dacă puțini pot face față sau nu tratează această formă de comerț cum trebuie.

    Dar e o strategie de marketing pentru unii să afișeze produsul pe site cu un preț mic, deși nu îl au pe stoc a.î. să strice piața.

    În concluzie: dacă prețul e suspect de mic, de cele mai multe ori e prea bun ca să fie real prețul.

    00
    • @Claudiu: apropo de concluzie, am descoperit anul trecut ca preţul mic inseamna „nu e pe stoc şi nu ştim cât o să coste”.

  2. Cea mai buna surpriza a fost din partea itdirect.

    Am trimis o placa video ce facea artefacte si ma asteptam ca minim 1 saptamana sa fie „in service pentru evaluare” cum se intampla la mai toate magazinele online. Nu a fost asa insa, a 2-a zi primind un e-mail prin care eram anuntat ca placa este defecta si ca va fi inlocuita, fara a se preciza o data. Urmatoarele doua zile am fost plecat si nu am avut telefonul cu mine iar cand am ajuns acasa am observat 2 e-mailuri si 1 telefon de la dumnealor ce au avut ca scop identificare placii „de schimb”.
    Faptul ca nu am raspuns la telefon nu a insemnat ca am ramas fara placa video in schimb am primit un upgrade gratuit din cauza ca „placi echivalente ca valoare sau performanta” nu erau in stoc.
    M-a surprins faptul ca in 4 zile aveam o placa, noua, mai buna fara sa mai platesc nimic, nici macar transportul…
    In consecinta urmatoarele doua placi video au fost cumparate de la ei si am fost tratat cu acelasi profesionalism.

    00
  3. Doua intamplari m-au facut sa devin fan eMag.
    1. Am cumparat niste boxe Altec Lansing in pachetul carora nu am gasit cablul line-in.Boon…am iesit in targ mi-am cumparat unul,ca doar nu era sa ma cac pe mine pt un cblu de 5 lei.Dupa cateva luni mi-am comandat online un router wireless iar alaturi de el,ce sa vezi…cablul linein lipsa la coletul anterior:)
    2. De ziua mea m-au sunat cei de la fan curier sa-mi zica ca am un colet de la dante international.am zis wtf!? Nu am facut nici o comanda de care sa-mi amintesc.am mers la curier sa iau coletul ca nu mai aveam rabdare sa mi-l aduca ei si l-am desfacut.Inauntru era o cana de cafea cu pereti dubli, metalica, foarte frumoasa personalizata emag.
    Chestii marunte care te fac sarevii.

    00
  4. Nu prea am avut surprize placute dar nici neplacute.
    Doar o data cu o placa de baza, in ziua cand am luato era vreo 400 (pretul asta era cam pe la toate magazinele) iar a doua zi a crescut la 450.
    Pot sa zic ca a fost ok pt. mine dar urat din partea lor pentru cine se baza pe „credibilitate” ! si da, inca era in stoc a2a zi, iar la restul magazinelor tot in jurul prime sume se invartea.
    Nu conteaza numele magazinului online, doar ideea era de baza.

    00
  5. Pentru mine răspunsul este un compromis între cel mai bun preţ şi siguranţă; de exemplu pentru telefoane folosesc officegsm.ro, iar pentru cumpărături de orice fel (din domeniu ofcorz), indiscutabil, emag.ro. N-am avut niciodată vreo problemă cu ei. Şi asta pentru mine e mai mulţumitor decât orice surpriză.

    00
  6. MIe mi-au facut o surpriza placuta cei de la emag.ro cand mi s-a ars stick-ul. Am mers la ei cu factura plus talon garantie si mi-au dat unul mai bun (upgrade) pt ca nu il mai aveau pe stoc pe celalalt. Cum am o garantie de 99 ani stranepotii mei nu o sa aiba probleme cu stick-ul meu de 8 GB :)) asta in caz ca nu va ajunge un fel de discheta a zilelor noastre :D Cum a spus si zoso cel mai bun pret nu este momentan pe stoc sau il gasesti la un magazin din afara. M-ar tenta sa imi comand si la un astfel de magazin dar riscul e cam mare, mai ales ca nici nu cunosc prea bine procedurile de la vama :regim de taxe cu care e posibil sa ajungi mai scump decat daca il luai din tara. Unde mai pui ca garantia devine aproape inutilizabila.

    00
  7. E musai sa fie romanesc magazinul? In conditii nu se precizeaza…
    Daca nu, am o poveste care bate tot ce am auzit de la altii.

    Comand de la un magazin oarecare din orasu’ asta strain un handsfree de masina Motorola T505. L-am comandat pe adresa de la munca, sa-mi fie mai lejer sa-l preiau. Peste cateva zile, mi-au expediat prin posta un T505 Lite, care e o varianta mai „subtire”.
    Cum l-am primit, dau mail si ma plang. Doua ore mai tarziu, suna telefonul.
    – Buna ziua, dl. Cutare?
    – Da.
    – De la magazinul Cutare va deranjez. Ati facut o plangere la noi ca v-am trimis un T505 Lite in loc de un T505?
    – Corect.
    – Sunteti la serviciu acum?
    – Da, de ce?
    – Puteti cobori pana in fata cladirii?
    – Da, dar de ce?
    – V-am adus un T505 si ne cerem scuze pentru inconvenientele produse.

    Am ramas masca. Am coborat, am facut schimb de handsfree, si-au cerut scuze, le-am multumit pentru operativitate. Faptul ca au sediul in acelasi oras cred ca a ajutat mult, nu cred ca s-ar fi deplasat personal in alta parte…

    00
  8. cea mai placuta surpriza facuta de un magazin online a fost din partea pcgarage.ro :D. i`am prins pe un picior gresit si am dat comanda de 2 bucati HDD Western DIgital de 640gb fiecare, la un pret de 33lei/buc. supriza a fost ca au onorat comanda la pretul acesta, dar mi`au spus ca nu`mi pot oferi decat o bucata. oricum, am achizitionat de la ei un hdd de 260 lei cu 33 de lei, si nu au strambat din nas. (decat un pic) :P

    00
  9. În categoria surprize plăcute aş menţiona PcGarage-ul care săptămâna trecută vindea HDD de 3TB la 32 de RON :D. Eroarea a fost corectată destul de rapid preţul revenind la aprox 1000 RON. Partea faină a fost că au onorat comanda efectuată cu preţul eronat şi nu s-au făcut că plouă.
    PS:keep them coming :P.

    00
  10. Contează cel mai sigur magazin dar cu condiţia ca preţurile să fie între limitele bunului simţ, nu cu mult peste preţul mediu al produsului.

    Ceea ce remarc la multe magazine online este că deşi doresc să vândă ceva, se zgârcesc la culme cu fotografiile produsului. Poze foarte mici (uneori şi la emag) şi deşi pozele le-au luat şi ei de pe siteul producătorului sau de pe unde le-au găsit, trag peste ele cele mai scârboase watermarkuri posibile. Ce plm vând de fapt, produse sau poze? Nu văd logica zgârceniei excesive când este vorba de a prezenta produsele atrăgătoare.

    Lipsa descrierii este un mare minus. Da, ştiu să caut pe siteul producătorului, dar un link ar fi util mai ales când este vorba de un site aproape imposibil de utilizat cum are Moulinex. Alt minus este formatarea tâmpită a textului. De exemplu la emag specificaţiile produselor sunt scrise cu majuscule la fiecare cuvânt, exact ca siteurile de excroci care vând formule de câştig la loto sau leacuri rapide pentru orice fel de cancer: „Paleta Amestec Forma Cu Separator Pentru Chifle Lingura Si Cupa Pentru Masurare Forma De Coacere Cutit Special Pentru Taiere Si Pensula”. De când se scrie astfel în limba română?

    Încă un minus pentru toate magazinele româneşti: multe produse se fabrică în diverse culori: alb, negru, argintiu (aluminiu) şi eventual mai câteva culori vii. Dar în România găseşti doar versiunea neagră.

    00
  11. Apropo de concurs…

    Mie F64.ro mi se pare unul dintre cele mai bune magazine online de specialitate. De fiecare data vin cu ceva nou, cu ceva care sa atraga utilizatorii.

    Anul acesta in luna decembrie au venit cu „oferta zilei”, oferta in care in fiecare zi este pus la dispozitie clientilor un produs la reducere.

    In ciuda „presupunerilor” aceste reduceri n-au fost mici. Au fost chiar si de 50% la produse ieftine, chiar si de cateva sute de lei la produse mai scumpe. :)

    00
  12. Depinde acum si de situatie. Eu n-am patit niciodata nimic rau cu ei, intotdeauna s-au comportat cum trebuie.

    Saptamana trecuta de exemplu am dat comanda de un D7000 si aveam nevoie sa ajunga acum, luni, ca mai repede n-aveam banii si mai tarziu nu era bine.

    Am discutat cu ei, am programat livrarea luni, si totul a fost ok. :)

    00
  13. Cautam saptamana trecuta sa fac cuiva din alta localitate un cadou si am ales sa-l cumpar de la emag. vroiam sa cumpar o rama foto digitala sau o statie meteo. rama era miercurea trecuta 199 RON si statia 149 RON. vinerea trecuta am intrat pe site sa le comand si surpriza, rama 249 si statia 199. imi zic ok, hai sa sun sa comand (de obicei comand online nu telefonic) sa cer sa nu fie factura in coletul care ajunge la destinatar si sa mi-o trimita mie. operatoarea imi spune sec ca ea nu a mai auzit de o astfel de comanda si ca nu se poate. nasol!

    00
  14. O situatie placuta a fost la eMag; am gasit doar la ei modelul de scanner de care aveam nevoie,mi s-a raspuns la mail in 10 minute,peste 2 ore deja ma foloseam de produs. :)

    00
  15. eu cu eMAG am avut o surpriza: cumparasem o camera video care nu facea ceea ce doream eu de la ea. De fapt, era mult sub asteptari. Mi-au schimbat-o fara comentarii si mi-am luat un alt produs de la ei. Camera era in perfecta stare, dar nu era ce imi trebuia mie

    00
  16. Personal, nu cumpar produse IT&C online in Ro, nu-mi inspira incredere niciun magazin romanesc. Cumpar, in genere, de la magazinul meu local, unde cunosc oamenii si primesc mereu servicii impecabile, in genul stabilim o intalnire, eu spun cam ce vreau de la un produs, ei imi cauta produse potrivite, eu aleg, ei mi le aduc. Dureaza mai mult, uneori si costa mai mult, dar ma scuteste de o gramada de google-eala si citit review-uri.

    Laptop-uri, Ipod, netbook, etc.- ‘cumparaturile mai consistente’, adica, le fac in general din magazine fizice din SUA, pentru ca ies ceva mai ieftin (si aici stiu ca unii au opinii de genul „daca la un laptop de 2500 de USD iti pasa de cursul valutar, inseamna ca nu ti-l permiti”, dar I couldn’t care less, banii sunt bani si nu cresc in pom). Altfel, accesorii de mac cumpar din magazinul lor online din UK, chiar daca ies ceva mai scump pentru ca, in general, le vreau imediat sau pentru ca ceva s-a stricat (ex. incarcator, baterie) sau pentru ca mi-am dat seama ca am nevoie de ceva ce nu aveam inainte (ex. hdd extern).

    In general, cumpar lucruri extreeem de rar si atunci for the long run, ultimul laptop il am de 3 ani si intentionez sa-l mai pastrez inca 2 pentru ca merge perfect, ultima data am luat un stick de memorie acum vreo 2 ani, tocmai mi-am schimbat bateria la laptop dupa ce o folosisem timp de 3 ani si nu mai rezista decat vreo jumatate de ora etc.

    00
  17. Nu prea am apelat pana acum la magazine online, am preferat sa cumpar „pe viu”. Totul a inceput insa cu f64, acum 3 ani, chiar in perioada asta de decembrie.
    Unchiul meu se intorcea din State si a trebuit sa fac un drum la aeroport la Bucuresti sa-l aduc. Fiindca am ajuns prea devreme, i-am propus maica-mii sa mergem la f64 sa luam aparatul foto de care ii tot povestisem. Ne-am avantat in Bucuresti iar in zona aia cu f64 ne-am ratacit. Am sunat frumos la sediul lor si le-am cerut indicatii. M-a sunat cineva inapoi si a inceput sa ma ghideze orbeste. Pana la urma am ajuns acolo pe Sapientei.
    Vreau sa zic ca maica-mea era sceptica din start cu privire la „firmele fantoma de pe net”, nu avea deloc incredere in magazinele online si credea ca totul e o inselatorie condusa din apartamente de bloc.
    Nu mica i-a fost mirarea cand a vazut sediul f64. Am intrat si am dat de lume. Ne-a intampinat o angajata de acolo, domnisoara Lazar daca imi aduc bine aminte. Ne-a servit exemplar, sfaturi, sugestii, in asa fel incat maica-mea deja incepuse socializarea pe acolo. Vorbea cu toti, le multumea, deja incepuse sa fie una cu ei.
    Am luat aparatul, un 1000D si am primit bonus un card de 4GB si o geanta. La iesire am primit un frumos calendar si o cana inscriptionata f64.
    Maica-mea a ramas de-a dreptul impresionata si chiar m-a sfatuit ca in cazul in care mai cumpar ceva legat de foto, sa apelez tot la ei.
    Ceea ce am si facut: un an mai tarziu am decis sa imi cumpar un obiectiv de 50mm. Am facut comanda telefonic si ma gandeam ca trebuie sa astept cateva zile bune pana ajunge la mine…
    Surpriza! A doua zi dimineata la 10:30 curierul era la mine si eu semnam pentru primirea coletului.
    Atat de fericit eram ca i-am sunat si i-am felicitat pentru promptitudine, le-am multumit pentru serviciile excelente. Daca toti ar fi asa in Romania…

    00
  18. Premiul de cea mai placuta surpriza din partea mea se acorda f64 pentru timpul in care au raspuns la comanda pentru un obiectiv macro de sony alpha. Daca initial au zis un timp de trei saptamani de asteptare pana la urma s-a rezolvat in doua zile cu totul comanda, si fiindca suntem cu doua zile inainte de craciun se poate spune ca este cea mai placuta supriza.

    In alta ordine de idei am observat cand vine vorba accesorii specializate gen obiective chiar si numele mari nu au toate produsele pe stoc, totusi se compenseaza cu preturile competitive si avantajul de a nu trebui sa te fugaresti dupa cadouri in perioada asta :)

    00
  19. Surpriza pentru mine nu a fost atat site-ul cat service-ul post vanzare pentru un produs cumparat on-line de la marketonline.ro. Pe scurt, robotul meu de curatenie Roomba a ramas fara incarcator care s-a ars. Am sunat la service si mi-au spus unde e sediul lor (in cealalta parte a Bucurestiului fata de mine). Le-am explicat care este problema si mi-au spus ca imi aduc ei incarcatorul. A doua zi mi-au adus un incarcator nou-nout si eu l-am predat pe cel stricat. Nu mi-au cerut acte sau facturi, nu am facut probe. Am ramas atat de uimit incat i-am cerut omului sa-mi spuna unde pot sa-i trimit o scrisoare de multumire/lauda. Raspunsul lui a fost: ”Nu e nevoie, dar daca vreti, puteti sa mai povestiti despre produs prietenilor”

    00
  20. Avantajul lor major este că au FIT și Asesoft în spate. În rest, dacă vrei ceva de la ei care vine pe alte canale de distribuție, pățești exact aceeași treabă cu stocurile și ai șanse să găsești produsul pe care-l cauți la un alt magazin mai mic dar cu o relație mai bună cu furnizorul respectiv.
    Oricum și emag și pcgarage au reparat multe din bubele pe care le mai aveau anii trecuți. Încă au consultanți de vânzări bătuți în cap, încă fac figuri pe la service-uri dar concurența i-a stimulat în bine.

    00
  21. Offtopic: De unde ai roșcata?

    00
  22. cea mai placuta surpriza a fost anul trecut cand am luat ceva de la emag si mi-au dat cadou o sticla de vin pentru ca implineau niste ani chiar in perioada respectiva.

    00
  23. Cea mai placuta surpriza facuta de un magazin online romanesc o reprezinta pentru mine softul de online commerce scris ‘in house’ de catre pcgarage. De departe cel mai bun de la noi de pe piata, a fost dezvoltat (din ce am citit pe blogul lor) de 2 programatori platit de ei.
    Cod curat, buguri putine, feature-uri inovatoare (au fost primii la care actualizarea stocului se facea in timp real), interfata prietenoasa, usor de navigat (filtre f bine plasate).
    Cand toata lumea nu stia decat de emag (datorita reclamelor si show room-urilor) eu cumparam de la pcgarage din 2 motive: preturi mai bune si prezentarea exceptionala a site-ului care dadea dovada de profesionalism. In plus vroiam sa stimulez o echipa tanara de programatori care iesise pe piata cu un produs de calitate. Nu m-am inselat. Colaborez cu ei de ani de zile si nu am avut nicio problema.

    00
  24. Surpriza pentru mine este ca nu vad nici o legatura intre articol si poza! :D

    00
  25. NOU
    #27

    Vara asta, decolteele fetelor de la receptia PcGarage.ro :))
    Am placeri simple…
    Referitor la surprize legate de alt magazin online, mi-au facturat ceva gen 0.01RON un cablu USB pentru multifunctionala, desi aveam unul in pachetul ei. Au fost draguti, credeau ca nu e deloc in pachet si practic mi-au dat unul gratis.

    00
  26. Pentru mine o surpriza placuta a fost schimbarea site-ului emag. Mi se pare ca se misca mai repede si au disparut si unele pop-up-uri enervante.

    00
  27. Am comandat un mouse de 15 lei de la emag iar peste cateva saptamani s-a stricat. Am depus cerere pentru service iar a 2 zi a venit curierul sa-mi ridice mousu iar intr-o saptamana am primit alt mouse de la emag. Faza interesanta ca transportul a fost 0 pentru toate deplasarile. Au folosit cam de 4 ori curieru pentru mine si nu stiu daca au castigat ceva de pe urma mea, probabil a iesit si in pierdere. Nota 10 de la mine pt emag

    00
  28. Cea mai placuta surpriza la mine a venit din partea phpmagazin. Comandasem o statie radio ceva mai ieftina care aparea ca fiind pe stoc la ei si de care aveam neaparata nevoie a doua zi la prima ora. De fapt statia nu mai era pe stoc, doar aparea pe site ca fiind ( cred ca uitasera sa modifice disponibilitatea ei pe site ), am fost sunat de ei si si-au cerut scuze iar ca sa nu ma incurce pe mine mi-au spus ca maine dimineata se vor asigura ca ajunge curierul la mine ( expeditie matinala ) si mi-au trimis in loc o statie mai scumpa si mai performanta dar la pretul celei pe care eu tocmai o comandasem.

    00
  29. Magazinele dubioase care au pretul cu 100-200 ron sub „piata” nu au respectivele produse pe stoc si de obicei incearca sa te convinga sa achizitionezi produse pe care le au ei pe stoc.

    00
  30. Eu nu cumpar produse IT&C nici online, nici altcumva pen’ ca-i apanajul lu’ barbat’miu, insa am cumparat de la emag un super misto fier de calcat (nah, fiecare cu ce-l doare!) pe care am dat ceva mai putin pentru ca tocmai ce primisem un voucher de reducere pentru sfanta Mihaela :D Plata online, livrare prompta, produs foarte bun, asa ca unica mea experienta cu susnumitii a fost un succes ! Acu ma tot uit dupa un aparat de masaj, da’s cam scumpe, asa ca-l mai muncesc pe „maseoru” meu personal, chiar daca pentru el nu-i activitatea cea mai placuta. Cica nu-mi aleg bine momentul requestului !

    00
  31. Acum 2 saptamini comand la emag un netbook de pus sub pomul de Craciun,
    livrare la mine la servici (ca na, acasa trebui sa ajunga direct sub pom), desfac cutia, totul in regula, verific, instalez si-l las la incarcat sa-i fac 3-4 cicluri de incarcare-descarcare complete la acumulator. A doua zi cind ma duc la servici cutia in care venise ambalat nu mai era, femeile de servici care fac curatenie dupa terminarea programului au arcuncat-o, problema era ca factura era lipita pe cutie. Dau mail la consultantul de vinzari care-mi fusese alocat ptr onorarea comenzii prin care cer o copie a facturii. Nu trec 2 (doua) minute de la trimiterea mailului si-mi suna telefonul … „de la emag sint, in legatura cu copia dupa factura o doriti pe email sau prin posta?”. Am fost placut impresionat de rapiditate.

    00
  32. F64 e poplar se pare azi :))
    Acum vreo doi ani eram prin Bucuresti si am trecut si pe la ei sa cumpar un obiectiv. Cardul nu mi-a fost de ajutor ca nu le mergea POS-ul. M-au trimis la bancomat dupa cash. Cand m-am intors mi-au facut o reducere de 5% din valoare obiectivului.
    Acu’ de si-ar pune ei la punct sistemul de afiliere, ca oameni dornici sa-i recomande sunt.
    Cand vor intelege magazinele de pe la noi ca trebuie sa-i determine pe clienti lor sa le devina purtatori de „brand” in piept (figurativ, normal).

    00
  33. Mie mi-au placut cei de la bio-bazar. Cautam cosmetice bio si am ajuns din greseala pe o pagina gresita.
    Acolo era pagina de eroare in care isi cereau scuze pentru greseala si iti ofereau un cod de discount de 2%.
    Mi s-a parut geniala ideea iar faptul ca am gasit codul ala intr-un loc asa ascuns mi-a lasat un zambet mare pe fata chiar daca nu era asa mare reducerea :)

    00
  34. La mine conteaza enorm viteza de raspuns. Caut de cateva zile un produs si diferenta dintre sus numitul emag si un alt magazin a fost ca la emag mi s-a spus in 2 ore ca nu exista in stoc. La ”concurenta”, am asteptat 2 zile pentru acelasi raspuns. Doua zile din timpul meu, zile in care puteam foarte bine sa caut produsul in alte parti.

    Per total, am mers pe emag si sigmanet pana acum, cu ceva treceri pe la evomag (unde viteza de verificare a stocului e o problema), openit (in trecut). La emag am avut ceva probleme cu garantiile acum vreo doi ani, dar in general aleg produse cu garantia la producator=> merg direct acolo.

    00
  35. O surpriza din partea novashop.ro (nu e chiar supriza, dar nu ma asteptam sa fie chiar asa de prompti tinand cont ca anul trecut cand am achizitionat laptopul nu prea auzisem de ei):

    Cumparasem un laptop HP, nou nout sigilat, s-a facut proba la sediul lor, totul mergea struna.

    Am ajuns acasa am instalat un sistem de operare (era original – de la desktopul vechi) – dupa doua ore de setari/instalari si joaca, acesta moare. Se opreste complet si nu mai raspunde la nimic (mentionez ca era conectat la priza).

    OK… ce e de facut, tinand cont ca era noaptea tarziu nu aveam cum sa sun la sediu. A doua zi am fost la ei, le-am explicat problema au verificat laptopul si in 10 minute de la sosire am avut un laptop HP nou. Cel vechi mi-a fost inlocuit fara probleme. In momentul de fata inca il am si se tine bine, nu am mai avut probleme cu el.

    Dupa ce mi s-a stricat chiar imi pusesem semne de intrebare legate de novashop si incepusem sa imi dau pumni in cap, dar se pare ca baietii chiar au fost ok si s-au miscat bine, o surpriza tinand cont ca nu am mai avut experienta cu ei.

    00
  36. am comandat de cel putin 50.000 lei de la emag in ultimii ani si pot spune ca sunt multumit
    bineinteles, au mai fost neplaceri legate de timpi de livrare nerespectati, produse care ba sunt, ba nu sunt pe stoc, ba nu mai sunt in fabricatie desi pe site apar cu stoc saptmani in sir, etc.

    ca remarca generala, am impresia ca sunt instruiti consultantii sa ofere produse ceva mai scumpe si mai putin vandabile decat cele comandate (nu neaparat mai proaste), motivand ca cele comandate nu sunt pe stoc si dureaza zile-saptamani pana vor fi livrate
    mi s-a intamplat de cateva ori, dar in urma insistentelor au aparut pe stoc subit unele produse

    00
  37. Eu cumpar de ani de zile aproape numai de la emag. Iau de la ei fix din aceleasi motive: daca vreau ceva si apare ca e pe stoc, in 95% din cazuri chiar e pe stoc. Mai exact, am patit o singura data sa scrie ca e in showroom si sa nu fie, dar e posibil sa fi fost si vina mea pentru ca nu am rezervat produsul si poate chiar l-a cumparat cineva. In rest, la service nu am motive sa ma plang, cel mai recent am avut niste memorii Corsair cu probleme; le-am dus marti dimineata si vineri la pranz m-au sunat ca pot sa vin sa iau memoriile noi (fusesera inlocuite).

    00
  38. cea mai placuta surpriza…
    am comandat in ultima vreme carti si electronice de pe net. imi place foarte mult faptul ca pachetele sunt foarte bine ambalate, comanda NU intarzie niciodata, plata se poate face ramburs, nu platesc transportul prin curier in cazul emag si nu trebuie neaparat sa imi dau datele (in afara de adresa).
    surpriza cea mai placuta a fost facuta de o editura (Lucman) care mi-a dat un discount la a doua comanda facuta … asa din bun senin.

    00
  39. O nota buna primeste emag si de la mine. Mi-au inlocuit un aparat foto cu altul (alt model), dupa ce cascatul de mine si-a dat seama, la primirea coletului, ca primul comandat nu facea „remote shooting”. Sunat, vorbit cu o tanti de treaba, explicat situatia, in aceeasi zi am trimis coletul inapoi, iar in cateva zile am primit ce-mi trebuia de fapt.

    00
  40. momentan vrem, nu vrem emag e pe primul loc iar pcgarage pe locul 2. Am cumparat zeci de produse de la fiecare si nu am avut nici o problema, cand am apelat la service a fost promt. Preturile nu sunt tot timpul cele mai bune de pe piata insa dupa cateva experiente nu tocmai placute cu alte magazine care imi trimiteau produsul cu un alt pret si asta la vreo 3-4 zile de la comanda, m-am lecuit.

    00
  41. Nu cred ca are relevanta numele site-ului insa…

    Am comandat un laptop, era vreo 25 milioane. Bun, fac comanda, comanda acceptata, asteptati sa vina din depozit.
    A doua zi ma suna sa imi spuna ca daca mai astept 2 zile vine un „transport” nou, pretul cu vreo 150 lei mai mic.

    Am ramas: WTF? Inca mai exista magazine online care in loc sa iti bage sub nas pretul mai mare iti fac o „super-oferta”?

    Poate suna aiurea, nu e suma mare, dar au castigat un client+referinte. Extra!

    00
  42. Depozitul de Calculatoare – varianta offline.
    Cumpar acum cativa ani un DVD-RW la calculator, bucuros nevoie mare. A doua zi bag un DVD, il scriu, iese, uit, ma ridic si ii fut un picior de l-am facut praf. Nu se mai inchidea si zdranganituri in el mama-mama.
    Il duc la depozit, ii zic aluia ”ca nu mai merge”, il baga in in slot sa vada ca nu e ars si imi da altul. In timpul asta ma rugam sa nu-l agite sa se auda bucatelele.

    Sistec – Service Diverta – varianta offline.
    Am luat un mouse logitech acum 4 an jumate cu garantie 5 ani. Acum 4 luni am arungat cutie, dar uluitor l-au acceptat. Numai ca …
    S-a umblat la suruburi. Da, nu mai merge click dreapta si m-am gandit ca poate s-a pus praf dupa 4 ani.
    Si s-au dus sigilile de plastic de deasupra suruburilor. Unu, alea de plastic s-au dus acum vreun 1 ca erau de plastic lipite cu lipici si fiind sub mouse s-au dezlipit, iar suruburile de cand sunt sigilii, ca iau altele si le prind…. Ma rog, l-au refuzat pt ca s-a umblat la suruburi si au gasit substante chimice inauntru, probabil de la baterii care au curs. Erau DURACELL toate si nu cred, dar ma rog.

    00
  43. Mai toate magazinele includ in oferta si ceva mici cadouri. Fie ca e vorba de abonament la o anumita revista, cateva luni gratuite la ceva antivirus sau mai stiu eu ce … cu o oarecare legatura cu produsul cumparat de tine.

    Cel mai ok mi s-a parut gestul PCFun care a trimis ceva cod de reducere la urmatoarea comanda. Nu e ceva iesit din comun insa pentru mine a fost o surpriza placuta ;)

    00
  44. eMag.

    prima mea comanda de la eMag a fost un aparat foto FujiFilm, 5500 parca. pe atunci lucram la o firma din tg-ms si la adresa am adaugat adresa firmei. firma nu era intr-un loc ascuns, ci mai degraba intr-un loc foarte accesibil. „m-au luat la misto”, comanda intarzia, stateam peste ore doar ca sa vad daca ajunge azi comanda, pentru ca nici operatorul nu stia ce vorbea. dupa vreo 2 zile ajunge aparatul, dar surpriza, n-au vrut sa aduca la firma ci sa ma duc eu dupa el. dar atunci nu mai bine cumpar de la magazin?

    am anulat comandat. am facut ceva scandal pe blog. nu stiu daca au avut efecte, dar banuiam ca mai multi au patit similar cu cei de la eMag.

    la urmatoarea comanda, care a venit la ani buni de la prima comanda, aveam senzatia ca am comandat ceva de la o unitate de soldati. asistenta prompta de nici o tigara n-am reusit sa fumez dupa comanda, „promisiunile” respectate in detaliu, data si ora predarii erau foarte clare si s-au tinut de cuvant.

    uluiala! atunci nu mai lucram la oras, dar culmea culmilor… au fost in stare sa-mi aduca comanda la sat, ba mai mult in fata portii mele, care se afla intr-o ulita mica din sat. n-am mai fost chemat pe strada principala, curierul n-a mai avut nici un fel de probleme, totul a decurs ca-n vis. promptitudine, informatii clare si incadrare in program.

    nu stiu al carui rezultat pot multumi acest lucru, dar cert este faptul ca m-au surprins pozitiv :)

    00
  45. Eu merg exclusiv pe pcg pentru toate nevoile mele hardware (ma refer doar la componente) pentru ca serviciul de relatii cu clientii este la un nivel ridicat comparativ cu mai orice este pe piata noastra la ora actuala.
    O surpriza placuta a fost faptul ca aveau stoc arhisuficient la wotlk in prima zi de lansare, acu’ vreo doi ani sau cand a fost..

    00
  46. pentru mine cea mai placuta surpriza a fost facuta de pcgarage, acu 2-3 luni. am cumparat ceva de la ei si am fost servit atat de rapid de am crezut ca ma iau baietii la misto. daca pentru altii surprizele au alta culoare, pentru mine asta a fost o surpriza outrages! am cumparat de pe cateva site-uri romanesti (inclusiv emag) si nimeni nu m-a servit asa. asa, adica atat de rapid!! pe langa transportul gratuit oferit, produsul a ajuns a doua zi. cam cat e de misto sa comanzi ceva astazi, sa primesti raspuns de la suport in 20 seecunde daca ai vreun query si sa primesti produsul a doua zi, gratis? nu particip la concurs pentru ca oricum nu sunt in tara. vreau doar sa sharuiesc experienta mea cu pcgarage, care a procedat ca site-urile de afara. clientul pe primul loc, nu „cine mi-s eu, domle”. am dat si un twitt aici :)

    00
  47. Cumpar mai demult o placa video (nu mai stiu modelul) de la dc-shop.ro.
    Dupa un timp se strica si merg cu ea la garantie, la 3 zile ma suna sa vin dupa dupa ea pentru ca placa veche era arsa. O ridic iar la prima vedere e exact acelasi model dar acasa descopar ca mi-au dat una pe 128 bits, cea veche fiind pe 64 bits.
    Greseala, model pe 64 inexistent sau pur si simplu buna-vointa a fost o supriza placuta:)

    00
  48. Pana de curand nu prea am avut in general incredere in nici un magazin online, prefeream comoditatea de a vedea produsul, imi placea sa il butonez si abia dupa sa il cumpar. Insa a fost o perioada foarte aglomerata la munca si chiar a trebuit sa optez pentru comanda online si livrare. Dupa ce am studiat ofertele de pret pentru ce ma interesa (un televizor) am vazut cel mai mic pret fiind pe azerty.ro. Recunosc ca am avut indoieli stiam din retail ca acolo unde este cel mai ieftin sunt si cele mai proaste servicii. Insa am zis sa trec peste prejudecati si sa incerc marea cu degetul. Insa am ramas fascinat cand am intrat pe site si a aparut o tanti care mi-a recomandat sa ma uit la promotii, Era prima oara cand vedeam asa ceva pe online-ul romanesc si trebuie sa recunosc ca mi-a placut, am intrat si in categorie si aceeasi tanti m-a indreptat spre filtre, overall mi-a placut site-ul extrem de mult datorita ergonomiei si a layout-ului frumos. Mi-am facut cont, am plasat comanda si surpriza…in cosul de cumparaturi a aparut aceeasi tanti care m-a invatat ce trebuie sa fac mai departe, pentru o persoana care era la prima comanda online mi s-a parut excelenta ideea. Ca am fost sunat in aproape 1 ora jumate mai tarziu si ca mi-au adus televizorul in aceeasi zi a fost o surpriza placuta, insa adevarata surpriza a fost aceasta intreaga experienta avuta pe site-ul azerty.

    00
  49. eu am cumparat de la marketonline un server si am cerut sa fie livrat la servici , ce-i dret costa si mult, comanda a venit spre surprinderea mea a doua zi cand lipseam de la job convins fiind ca nu are cum sa fie livrata asa repede, m-au sunat de cateva ori si au adus produsul acasa pana la urma si la ora 8 seara , cand am ajuns eu , am cam ramas cu gura cascata. suntem surprinsi de lucruri firesti din pacate.

    00
  50. Initial, cand am inceput sa fac cumparaturi de la magazine online, cumparam de la magazinul cu pretul cel mai bun.

    Apoi am inceput sa apreciez si modul in care se preia comanda, rapiditatea cu care se face livrarea, ce modalitati de palta exista (pe langa clasicul ramburs).

    Pana acum am cumparat de la mai multe magazine (emag si PCG au fost intotdeauna prompti), dar cea mai placuta experienta am avut-o cu cei de la cel.ro. Am comandat un laptop care urma sa fie livrat acasa, dupa ora 18. Era un cadou pentru prietena mea si era important sa fie livrat in aceeasi zi. De dimineata am confirmat curierului lor ora de livrare, dar sedinta de o ora de la ora 16.30 programata la servici s-a prelungit si nu am putut sa plec in timp util. Surpriza a fost cand am ajuns acasa la 18.45 si am vazut masina de la Cel care astepta in fata blocului. Amabilitatea curierului de a astepta cel mai probabil dupa programul sau de lucru m-a surprins foarte placut si m-a scutit de alergatura. Ii multumesc.

    00
  51. Surpriza ? Nu ar trebui sa fie nici o surpriza. Totul trebuie sa se desfasoare normal. Te uiti, comanzi, platesti si primesti produsul.

    Din cauza multor „magazine onlie” care doar erau o interfata pentru importator si se bazau exlusiv pe stocul lor, acum orice livrare la timp si la pretul afisat ni se pare ceva extraordinar si il catalogam ca o „surpriza”.

    Atentie, asa trebuie sa fie. De cand normalitatea ni se pare ceva extraordinar?

    Vrei sa fii in business, atunci ai stoc ai pret. Daca eu am nevoie de ceva si tu spui ca ai stoc si apoi la telefon imi zici ca de fapt nu e pe stoc ca vine candva, atunci eu nu mai pot fi clientul tau.

    00
  52. Am cumparat de la eMag un netbook care avea din fabrica 1 GB RAM, pe un singur slot. Deoarece suporta 2GB am comandat si un modul de 2GB. Dupa ce mi-au confirmat ca memoria aleasa este compatibila si ca fac ei inlocuirea, l-am primit impreuna cu sim-ul de 1 GB original. L-am despachetat, l-am lasat vreo 30 de minute si l-am pornit.

    Surpriza #1, nu pornea.
    Surpriza #2, uitandu-ma mai atent la carcasa, ii lipsea un surub.

    Trecand peste riscul de a pierde garantia, gandindu-ma ca trebuie sa-l trimit inapoi la Bucuresti etc. am desfacut compartimentul de memorie … modulul de 2 GB era acolo … desfacand clemele, sub el am gasit SURPRIZA #3 : Surubul care lipsea!

    Dupa ce am extras surubul, netbook-ul a functioant perfect, fara nici o problema in mai bine de un an de zile.

    Pot sa zic ca am primit tot ce am comandat, pana la ultimul surub! :)

    Dupa ce eMag-ul a deschis un showroom si in orasul meu, m-am amuzat impreuna cu cei de acolo.

    Fara resentimente … a fost doar un caz tipic de instrument uitat in operatie :)

    00
  53. s-a intamplat prietenilor mei: au comandat 45 de metri de mate pt carnati (sa facem si noi, romaneste, traditional, carnati de Craciun – ca p-aici nu exista sa cumperi din macelarie). Au asteptat cateva zile, apoi au sunat ca nu le-a ajuns marfa. Oamenii, draguti, „dar sigur, ne cerem scuze ,se rezolva, trimitem din nou!”. Mai trece o zi si apar matele. 45 de metri. Apoi in inca 2-3 zile apar iar 45 de metri :)) cei trimisi a doua oara. Si uite asa am muncit un weekend intreg (weekendul trecut) sa facem carnati :))

    00
  54. In 2005, daca nu ma insel, mi-am cumparat primul PC; pe componente. De la e-mag am comandat, printre altele, o placa video nVidia GeForce 7800GT, care costa aproximativ 1300 de lei. Toate bune si frumoase, dar surpriza deosebit de placuta a fost ca ei mi-au trimis un nVidia GeForce 7800GTX, cu VIVO, overclock-ata din fabrica, care in mod normal ar fi fost cu vreo 8-900 de lei mai scumpa. Si o sticla de vin, ca erau sarbatorile de iarna :D
    O litera in plus, dar ce litera!

    00
  55. Eu am achizitionat anu’ trecut un mp3 player iriver de la emag.ro si pot sa le dau un 9 cu felicitari. Produsul a ajuns in stare perfecta,cu toate accesoriile,garantie,tot ce trebuie.Singuru lucru care nu mia placut a fost livrarea,pentru ca eu am comandat vineri,si am crezut ca vine luni(sau cel putin asa am inteles) dar a venit marti,dar asta cred ca tine mai mult de firma de curierat(pe vremea aia plateai si transportu’,deci inca 30 de lei),anyway,emag merita tot respectu,si au si preturi bunicele.

    00
  56. Cele mai placute surprize au fost de la emag pentru mine. Am primit pe rand o cana misto ca am fost printre primii oameni pe forum, un cd cu colinde care sta aruncat (dar hey, gestul conteaza), un tricou… Ideea e ca atunci cand ma asteptam mai putin strecurau ceva in pachet. Am avut incredere tot timpul in ei si cred ca toate povestile cu oameni care si-au luat teapa sunt pur si simplu erori care se mai intampla.

    Daca ar fi sa calculam un procent cu numarul de comenzi onorate si numarul de plangeri facute de clienti nu s-ar mai spune atat de multe lucruri rele de emag.

    00
  57. Cea mai frumoasa surpriza a fost cea pe care Decorix (decorix.ro) mi-a facut-o anul trecut. Cautam pentru o persoana draga un cadou de Craciun si m-am oprit in cele din urma la un colier si un suport pentru bijuterii.
    La momentul respectiv magazinul (aparut de putin timp pe piata) nu avea implementata plata online, singura modalitate fiind plata ramburs, asa ca i-am rugat via e-mail sa fie flexibili si sa-mi permita sa platesc bancar. Mai mult, am solicitat ceva ce nu era prevazut in politica lor de livrare – trimiterea facturii separat de colet – cadoul sa ajunga la beneficiara, fara nicio alta hartoaga iar factura sa ajunga la mine, la o alta adresa.
    Au fost de-acord sa faca asa cum ii rugasem, facandu-mi totodata si o surpriza frumoasa: in coletul destinat fetei, fara ca eu sa stiu, au pus si-un pandativ deosebit, de o valoare demna de luat in considerare.

    P.S. Partea amuzanta a fost atunci cand fata mi-a spus ca e extrem de incantata de pandativ, iar eu eram complet in afara subiectului, stiind ca nu comandasem asa ceva.

    00
  58. O singura supriza am avut pana acum, venind din partea librarie.net, care mi-a trimis ultima comanda fara sa mai taxeze transportul, desi nu era anuntata nicio promotie in sensul asta. Mai putin spectaculos, dar totusi o surpriza, s-a consumat in cazul unei comenzi la emag.ro: nu cred ca trecusera 2-3 minute de la finalizarea comenzii cand am primit un telefon (apel) de la un angajat emag care vroia sa stabilim detalii. Frumos.
    Cel mai neplacut am fost suprins de fungift.ro, un site care imi castigase increderea total. Ce s-a intamplat? Dupa alegerea produsului dorit, am ales si „felicitarea” completata cu un mesaj personalizat, si asta la „numai” 5 lei/buc. Adaug, incerc sa pre-vizualizez felicitarea… nicio sansa. Imi zic ca nu are ce sa fie in neregula, de vreme ce totul fusese OK cu comenzile de pe site pana in acel moment. Primesc pachetul la timp, produsul comandat in regula, insa felicitarea (5 lei/buc) s-a dovedit ORDINARA (in sensul seuncdar al cuvantului): o hartie de 2 bani, tiparita in proportie de cca 75% (fata si verso) cu reclama la fungift.ro, restul de cca25% fiind spatiu alb si cele 7 cuvinte alese de mine! Asa am inteles de ce „au uitat” sa ofere un preview amarat „felicitarii” personalizate. Pacat.

    00
  59. Cat am stat in provincie, am comandat de la site-urile de renume/incredere: emag, pcgarage… chit ca dadeam cu cativa zeci de lei in plus fata de cat as fi dat daca comandam la unul din magazinasele gasite pe price.ro . De cand stau in Bucuresti, caut magazinul on-line cu cel mai mic pret al produsului, dau comanda si apoi ma duc personal sa ridic produsul de la sediu. Asa am descoperit vreo 2 magazine cu preturi foarte mici, ce chiar daca nu au tot timpul produsele pe stoc, in maxim 2 zile vin… si le-am ajuns client fidel, in detrimentul magazinelor de renume.

    Cea mai mare surpriza… una placuta, din partea unui magazin on-line, a fost cand am comandat un „gel fosforescent”, cu livrare prin posta si am primit, un produs asemnator, dar nu ceea ce doream. Am sunat si le-am zis de greseala, iar a doua zi am primit prin curierat rapid, fara sa dau nici un ban in plus, produsul dorit. „Gelul” initial, desi nu mi-au zis sa il returnez, l-am pus a2a zi la posta, cu adresa magazinului. Am apreciat foarte mult seriozitatea lor si rapiditatea cu care si-au reparat greseala.

    00
  60. Am comandat pe data de 9 decembrie a.c. un produs de la EMag, care apărea ca fiind „la comandă”, scopul lui fiind de a-l face cadou acum de sărbători. Din acel moment totul a devenit un coșmar. M-a sunat o persoană de la ei de vreo 2-3 ori în acest interval, cu promisiuni că va intra în curând pe stoc, dar degeaba.
    Marți (alaltăieri, pe 21 decembrie) dimineață m-au sunat să-mi spună ca produsul comandat nu mai intră în stocul lor și că-mi vor returna banii în cel mult 48 de ore. Încă nu mi-au intrat banii iar dacă nici mâine până în prânz nu vor intra, voi depunde o plângere la ANPC, atât în scris cât și telefonică. Cum voi mai putea face eu un cadou din banii care au stat blocați la ei o atât de lungă perioadă…? :(

    00
  61. La mine nu a fost chiar o surpriza, dar am avut alta satisfactie.

    Eram la munca, aveam birourile undeva prin romana. Eu rasfoiam emagul in cautare de componente. Imi refaceam sistemul desktop aproape in intregime.

    Colegii mei de-atunci erau, marea majoritate, foarte reticenti la astfel de magazine, mai ales daca si plateai online, cu cardul.
    Se benoclau vreo doi la ce faceam eu acolo si isi dadeau cu parerea. Nu lua aia, nu lua de la astia ca stiu eu o firma la mine la bloc si e mai ieftin, bla bla bla.

    La un moment dat zice ca i-ar trebui si lui un stick de 4gb ca il pierduse pe „precedentul”. Ii zic ca pot sa iau pe comanda mea si il are a doua zi. El, nu dom’le, nu iau de la astia, iau de la aia de la mine din cartier.

    Daca tot a zis omul de stick, m-am gandit ca as vrea si eu unul, asa ca am inclus pe comanda si asta.
    Am confirmat comanda cu livrare a doua zi (am luat numai ce aveau pe stoc).
    In maxim o ora ma suna de la emag sa-mi spuna ca a doua zi, la ora 9 ar trebui sa fie curierul la adresa specificata (birou).

    A doua zi la munca, mare sedinta cu jdemii de sefi, cu noaptea-n cap. In timpul sedintei a venit si curierul cu comanda mea. A asteptat cam 20 de minute pana am putut sa ies si am luat coletul la verificat. Toate bune si in regula.

    Colegul respectiv fusese cam amarat in timpul sedintei, ii cam dadusera astia in cap ca nu terminase niste chestii. Avea termen limita pana a doua zi sa ajunga la normal. Timp nu prea era asa ca trebuia sa isi ia de lucru acasa.

    L-am intrebat daca si-a luat stick de la aia de la el din cartier. Zice: Nu, era inchis.
    Ma duc la coletul meu, scot stick-ul inca sigilat, i-l arunc pe birou si-i zic:
    – Poate-ti trebuie!

    Privirea lui a fost priceless :)

    00
  62. Interesant cum nici marile magazine nu au modul de comandă cadouri. Adică plăteşte unchiul John din SUA o jucărie pentru nepotul, dar care să ajungă la destinaţie fără factură ci cu o eventuală scrisoare personalizată.

    O experienţă neplăcută am zilele acestea cu Azerty. Oricum nu-mi inspirau încredere, între timp m-am convins. Au pe site toată colecţia de butoane care dau bine la public, care sugerează că le pasă, dar în realitate sunt doar ornamente. I-am întebat acum câteva zile, o săptămână, de amănunte suplimentare despre un produs. Până în ziua de azi nici un răspuns. Chiar dacă este o chestie de numai 100+ lei, mă ţine pe loc cu o comandă de 600 lei.

    Apropo de ce prefer de obicei să văd cu ochii mei produsele mai sofisticate. Acum doi ani am cumpărat un laptop pentru un prieten plecat din ţară. Fiind pentru mess, era crucial ca aparatul să aibe cameră web, cel puţin la început până să se convingă că nu-i chiar aşa. Aleg un model de la CitGrup şi mă duc la Timişoara după el. În magazin surpriză, printre alte mici diferenţe faţă de descrierea de pe site, nu avea cameră web. A trebuit să aleg alt model. Tipu din magazin mă întreabă de ce nu am dat telefon înainte de a venit la magazin (100+ km). Eu îl întreb cum era dacă îl comandam online şi mă trezeam cu el diferit de specificaţiile de pe site?

    00
  63. dumy: Un anume telefon cu Android, cumva ?

    00
  64. Anul acesta pe 14 februarie am comandat online de la o florarie un aranjament floral. Livrarea s-a facut in orasul Toulouse la ora specificata de mine iar langa aranjament era si o felicitare cu in text in limba romana completata de ei. Au fost foarte prompti dar si pretul a fost pe masura. O dovada ca poti comanda online si pe site-uri de dincolo mai putin cunoscute ca ebay sau amazon. Iar despre magazinele noastre online de la emag am primit o sticla de vin impreuna cu ce comandasem la vremea respectiva.

    00
  65. Dupa ce am comandat un produs nu am fost total multumit de el si am fost placut surprins in momentul in care am vrut sa il returnez si nu s-a discutat de ce vreau sau de ce nu am fost atent cand l-am comandat. Au acceptat sa il returnez si sa primesc valoarea lui fara nici o problema. De atunci am ramas client fidel al acelui magazin.

    00
  66. Cea mai placute surpriza facuta de un magazin online a fost cand am comandat un aparat foto de la marketonline, am optat pentru a plati in avans cu cardul, si am mentionat ca doresc livrarea in cel mai scurt timp.
    Din pacate am avut o problema in ziua cand a trebuit sa efectuez plata si am reusit sa platesc abia in ziua urmatoare, insa surpriza! cei de la marketonline trimisesera deja coletul(in ziua comenzii), fara sa mai astepte sa primeasca banii!
    Am ramas placut impresionat, mai ales ca aveam nevoie urgenta de aparat…

    00
  67. @Sakura
    Daca ati avut o experienta neplacuta cu Azerty ne cerem scuze in numele intregii echipe pentru acest lucru. Totusi, datorita faptului ca dupa semnatura dvs nu putem identifica numele real de pe care s-a facut aceasta cerere, am aprecia faptul daca ne-ati da mai multe detalii despre aceasta, pe adresa oficiala a site-ului. Unde ati solicitat aceasta informatie? La telefon, pe email, la sectiunea „solicita informatii”? Datorita faptului ca noul site este creat in spiritul apropierii de client si rezolvarii doleantelor sale, credem ca raspunsul dorit nu a ajuns la dumneavoastra din cu totul alte motive. Si suntem convinsi ca nu ati plasat pe site-ul nostru o comanda pe care o asteptati si acum, daca nu aveati deplina incredere in serviciile noastre.

    00
  68. Salut Zoso. Recomand si adaugarea/verificarea evoMAG.ro
    Seriozitatea pentru noi este pe primul plan, inainte pretului cel mai mic iar implicarea mea persoanala este 100% in toate situatiile problema si nu numai in cei 6 ani de activitate. Afisarea stocului in timp real (acuratete 95%) confera un avantaj oferit de 2 ani (stocuri magazin si furnizori). Multumesc Zoso.

    00
  69. Daca tot suntem la capitolul surprize, sa va spun si eu una cu PCGarage: aveam nevoie de un ruter wireless, nu racheta, dar cu ADSL, sa mearga cu clicknet-ul. Intru pe site, dau comanda, ma suna operatoarea, primesc proforma, platesc. Ora 13:00. Pana la sfarsitul zilei nu le ajung banii. Zic ok, bancile astea. A doua zi pana pe la 12 nici un semn de la ei. Ii sun: „stiti, nu au intrat banii. Eu: imposibil, e plata in RON, decondatarea interbancara s-a facut aseara, cel tarziu azi dimineata. Ei: nu au intrat, va anuntam noi. Ok, multumesc.” Sun la colege, verifica in sisteme, surpriza: banii ajunsesera seara precedenta. Zic ok, nu si-au luat extrasul. Astept, trece ziua, nimic. A treia zi astept telefonul, nah, poate au nevoie sa mai vada si alte plati, nu doar a mea. Nimic, sun iar, iar imi zic ca nu au ajuns banii. Deja ma enervasem, le-am zis ca au banii in cont de 2 zile si isi bat joc de mine, aceeasi placa. Inchid. Pe la ora 16 ma suna: da avem banii, haideti sa stabilim cu livrarea, dar stiti, e o problema, nu mai pleaca curierul astazi. Zic: frumos, ma tineti 3 zile pentru o amarata de plata, si nici acum nu pot primi produsul. M-am resemnat, l-au trimis a doua zi.
    La primire, cea mai mare supriza: produsul era desigilat, folosit, cutia varza (nu, nu scria ca e deschis sau ca are defecte). Restul nu mai conteaza: le-am trimis sesizare, mi-ai zis ca nu cred ca e asa, daca e, e din vina furnizorului, sa-l trimit inapoi ca-l schimba. Fuck off, sa mai stau dupa curu vostru 1 saptamana? La 2 ani garantie, il folosesc asa.
    Insa i-am scos de pe lista, nu mai pupa nici un banuc de la mine, chit ca platesc in plus la altii.

    P.S. Ii stiu de acum 5 ani de cand functionau intr-un apartament pe langa Pizza Hut Mosilor, s-au ridicat si pe banucul meu, insa m-au dezamagit profund.

    00
  70. Der pe vremea cand inca era UltraPro Shop.

    Cautam un laptop cu cerinte clare: procesor Intel Dual Core si diagonala 15” doar pentru browsing si filme. Am gasit in oferta lor un Acer 5715z care intreunea aceste carateristici, fac comanda si am trecut sa-l si iau ca era in drumul meu spre casa.

    Surpriza a venit cand am vazut ca mi l-au dat cu licenta Windows Vista Home, desi el pe site era trecut cu SO Linux. L-am intrebat cred de 3 ori pe reprezentantul de vanzari daca nu trebuie sa-mi stearga windows-ul si a spus ca e ok. Am plecat bucuros, si exact la 10min dupa ce am ajuns acasa sa-l butonez dupa placul meu, ma suna de la UP Shop sa ma roage sa le aduc laptopul inapoi sa-mi stearga windows-ul :).
    Bineinteles ca nu m-am dus, dar oricum nici Win Vista nu l-am folosit.

    00
  71. Cea mai placuta experienta nu a fost cu un magazin online, ci mai degraba cu un serviciu de asistenta online.

    Povestea e asa:
    Cumpar un mouse Logitech G5 de la Diverta. Ajung acasa, il folosesc 1-2 ore, totul bine.
    A doua zi plec din Bucuresti si ma intorc dupa o saptamana.
    Cand dau drumul la PC, mouse-ul nu mai vroia sa mearga cum trebuie (o problema la click, nu se putea ‘tine’ apasat).

    Ma duc cu el inapoi la Diverta si aflu ca ei nu schimba produsele decat in maxim 48h de la cumparare. Aia imi cer sa ma duc cu el la service pentru garantie si eu le zic clar ca nu am de gand sa repar un produs pe care nu l-am folosit nici 2 ore.

    Nu am reusit sa ma inteleg cu ei, asa ca m-am dus acasa si am scris pe forumul Logitech. O duduie moderator imi da o adresa de mail de la customer support – Germania (probabil responsabili si pt Europa de Est la momentul respectiv).
    La mail imi raspunde un tip cu nume arabesc, cerandu-mi sa ii explic problema.
    Dupa un schimb de 3 mail-uri, imi cere adresa ca sa-mi trimita alt mouse si imi spune sa tai cablul usb de la cel defect.

    In 5 zile am primit prin UPS un mouse nou nout.

    00
  72. Cel mai mult am comandat de la emag, dar au mai aparut in ultima vreme magazine online bune. Unul dintre ele ar fi MarketOnline, care are preturi foarte bune. Singura lor problema este ca nu au mereu pe stoc si dureaza cam multicel pana vin unele produse. Dar se poate si rezolva, tineam neaparat la o sursa de la ei si dura 3 zile sa o aduca, mi-au adus una de inlocuire.

    00
  73. Orisicum , gasesc intotdeauna un produs IT de care am nevoie la Emag… chit ca nu toate serviciile sunt ok

    00
  74. Am cumparat un router wireless de la emag si nu am putut sa intru pe adresa lui pentru configurare. A doua zi am fost cu el la magazin si l-au schimbat fara discutii. Am mai avut o problema cu un televizor: am vrut un anumit format de ecran la televizor, au zis ca il au pe stoc, l-am cumparat din magazin dar cand mi l-au dat din stoc era alt format de ecran. Mi-au dat banii inapoi fara nici o discutie. Desi am avut uneori probleme apreciez ca au rezolvat bine situatiile. Un pret mic la magazinele online de multe ori poate sa insemne servicii proaste. La unul dintre magazinele cu preturi foarte mici am primit un asemenea raspuns: Nu il avem pe stoc, trebuie sa vina seful sa il comande. Nu stim cand puteti avea produsul. Trebuie sa vina seful.”

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube