Ce maşină e asta?

Foarte mişto testul ăsta cu Dacia Sandero. E cam urâţică ea aşa, dar costă doar 6.000 lire, nouă, o vreţi?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. Si uite asa putem vedea cat de supraevaluat e totul si cat de perverite sunt perceptiile oamenilor. Sa nu zic cum sunt mintit si maniplati la tot pasul:)

    00
  2. zoom digital 300x? daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, blana, da-mi 10.

    00
  3. Foarte tare! :) Majoritatea s-au invartit intre 10-15.000 :)

    00
  4. Hai mai ca nu e urata, arata chiar bine. Dizaintzul partii frontale se apropie de Duster (daca nu e chiar la fel), iar tot englezii au zis de Duster ca aduce a suv japonez din anii 70-80. Pe foamea asta o sa rupa Dacia regatul in doua, sa crape Clarkson si cu oparitii ailalti de ciuda. Parca vad o cursa TopGear de-a latul Europei cu Dustere sau Sandero, cu oprire la Mioveni, dat mana cu Stroe, facut misto de suedeji si romani deopotriva, urcat Transfagarasanul si multe alte labareli din astea.

    Eu zic ca brazilianul ala Ghosn de la Renault-Nissan e priceput in ce face. Dacia e vaca de muls pentru piata asta saraca si incepe sa castige clienti care nu sunt saraci, dar descopera chibzuinta.

    00
  5. Marketing done right, by others, for us. :)

    00
  6. Ce Sandero? Un Vauxhall din 1993 cu volan pe dreapta la 300 quid e viitorul!

    00
  7. O singură chestie nu-mi este clară. Cum promovezi o maşină în Anglia cu volanul pe stânga?

    00
  8. tarziu am vazut ca e vorba de auto express…

    00
  9. Dragut finalul: „If you buy one, people will actually think it’s a lot more expensive than it really is ! ” Asta-i tot ce conteaza la unii :)

    00
  10. Pana si la ei conteaza aspectul asta, asa ca sa nu mai aud: doar romanii sunt ghidati dupa bani, masini si ceasuri scumpe.

    00
  11. Nu este uratica de loc. Ok nu este o opera de arta, dar este prima Dacie la care ma pot uita fara un nod de voma in gat.
    Daca stau bine sa ma gandesc, este cea mai echilibrata masina, vizual vorbind, din intregul parc Renault.

    00
  12. Chiar mi se pare ca au reusit cu designul :) Arata foarte bine…

    00
  13. „It’s a lot of car for that kind of money” – pana la urma, conceptia lor e buna. Masina ieftina, noua, garantie, te duce de la A la B. Important e sa-si faca treaba, nu sa tina coada sus. Poate din cauza asta e plin Parisul de MCV-uri, sau Germania de loganuri…

    00
  14. La minutul 2.40 e Gaben? :))

    00
  15. sigur dacia va avea succes cu noul design…si pretul avantajos

    00
  16. Eu am un Sandero, modelul vechi, diesel. Dupa un an la revizie, in afara de ulei si filtrul de aer, n-am schimbat nimic. Cei de la service, s-au uitat prin ea si au zis ca e ca noua.
    Asta pe drumurile din Romania, Iasi mai exact, care e jale. A costat in jur de 10.000 de euro. Sunt foarte multumita de ea si nu cred ca voi renunta la ea prea curand. Poate ar trebui sa invatam sa apreciem produsele romanesti cu simplitatea lor cu tot in loc sa ne plimbam in scaunele unor masini asa-zis de firma, dar in scaunele carora sunt basinile altora.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube