Audi A5 Sportback testdrive

Zilele trecute, oamenii de la Porsche Inter Auto mi-au dat un Audi A5 SportBack să mă joc cu el până îmi cumpăr eu ceva. Lansată recent, maşinuţa are în plus două uşi faţă de versiunea “veche”.

  • motor de 2.0 TDI, 170 cai putere. manuală. 35.000€ pret de catalog.
  • maşina e bărcoasă rău. se conduce superb la drum, dar în Bucuresti, unde trebuie să te strecori şi să cauţi loc de parcare, e o problemă cu faptul că e lungă şi lată.
  • consumă. mult. de tot. în oras e jale, îmi arată 12 la sută.
  • nu s-a simţit deloc când i-am dat 180km/h. trist ca era limitata la 210.
  • are un sistem care îţi spune când trebuie să schimbi vitezele.
  • consola multimedia e cea de la audi a4.
  • navigaţia de bord conţine şi benzinării. şi da, are şi harta României.
  • Porsche vinde mai mult modelele scumpe, şi la ăsta şi la A4 allroad. mai multe cu cutie automată, mai multe cu dotări complete.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. 200 de km/h e mai mult decat suficient, mai ales ca la 170 de cai nu prea ii simte. Diesel-ul are cuplu mare ceea ce te face sa-l simti al naiba de bine. la drum lung sunt convins ca nu sare de 6.5L/100km.

    00
  2. Masina e frumoasa, dar nu pricep o chestie: de ce ar avea cineva nevoie de un sistem care sa-l atentioneze atunci cand trebuie sa schimbe treapta? Mi se pare o tampenie deranjanta.

    10
  3. vazusem unul identic prin bucuresti. e probabil sa fi fost chiar tu. :)

    00
  4. Ce diferenta e in ultima poza intre prim plan si planul secund. :))

    00
  5. @cristinel – si noua ni se pare o timpenie deranjanta intrebarea ta. a-ha.

    00
  6. daca si motorul 2.0 tdi a ajuns sa consume mult….
    in fine daca ai bani de un a5 consumul ar trebui sa fie pe planul 2..iar ca sa iti iei o masina premium cu cel mai mic motor DIZAL e f penibil

    00
  7. @io – audi de obicei consuma mult, nu conteaza ca-i diesel. de exemplu a6 3.0d consuma aproape dublu fata de 530d.

    00
  8. @Kodeina, ti-a crescut penisul cu 1cm, acum poti sa te asezi la loc in banca.

    00
  9. @cristinel – ai pus ochii pe ciocalau’ meu, a? perversule!

    00
  10. @Kodeina, tu ar trebui sa stai cu ochii pe cocalau’ tau, sa vezi cand se aprinde indicatorul si sa schimbi treapta. Bagi in 22, cu-amandoua. ;)

    00
  11. Sistemul de atentionare la schimbarea treptei e implementat inca de la noul Audi A4. @Cristinel: nu e chiar asa evident, deci nu e enervant. E bun pentru ca masina „te invata” sa schimbi vitezele pentru un consum eficient. In timp inveti si schimbi fix cand trebuie.
    @zoso: 12 la suta in oras e bine. A4 meu ia 14 in oras daca n-am rabdare sa conduc ca un batranel. E benzina, ce-i drept :)

    00
  12. Scumpa si hidoasa, o struto-camila intre A4 si A5.

    00
  13. teoria mea: consuma mult ca-i grea hardughia. surprinzator, dar motoarele mai mari vor avea consumuri ceva mai mici. cam ca la X5. 3.0i-ul te mananca de viu, pe cand 4.8i-ul e mai domol la consum. :)

    00
  14. E o masina frumoasa cu niste caracteristici destul de bune. :)

    00
  15. pai, d’aia are sistemul de atentionare trepte/viteze ca masina manca mult :)
    adevarul e ca, mai nou, daca nu poti parca pe spatii mici, incepi sa ai o problema. macar d’ar avea si soft de parcare…
    pe de alta parte, masinile viitorului tre sa indeplineasca 3 conditii:
    1. mici
    2. ecologice
    3. ieftine

    cu cine nu crede mai vb peste cativa ani :)

    00
  16. @cristi … nu`i surprinzator deloc … A5 are o masa destul de mare … iar motorul de 2 litri e mic ptr el … de aceea e consumul mare …
    nu e neaparat regula motor mic – consum mic shi invers…

    nu stiu de ce au scos varianta asta d motorizare … probabil ca exista shi la rivali dar nu putem compara performantele unui BMW 320 cu un A5 2.0 … probabil putem vorbi de chestia asta incepand d la motorul d 2.5

    10
  17. la deva este un a5 dar baiatul a schimbat literele si scrie pe el R8 no more comment suntem descultii uropei

    00
  18. Preferam varianta in 2 usi! Varianta asta in 4 usi e pur si simplu hidoasa!Partea din spate e disproportionata rau de tot!

    00
  19. Acu cateva posturi motoru avea 240 de cai… :P
    De acord cu Cosmin, coupe-ul arata muuult mai bine

    00
  20. A5-ul sportback este o nisa, la fel ca multe alte modele de la producatorii premium. Motoarele astea mai mici (2.0, 1.8) mi se par aiurea la o asa masina. Eu cand mi-am comandat in A5-ul meu in 2007 (care il am si acum si merge super) cel mai mic motor era de 2.7 TDI, eu am ales 3.0 TDI pentru tractiunea integrala. Din pacate atunci nu exista cutie automata la acest motor si a trebuit sa iau una manuala.
    concluzia: cine vrea o masina cu fatza superba de la A5 si vrea sa isi duca copii la scoala isi ia sportback

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.