O constatare tristă vizavi de magazinele online

Azi cautam router. Am intrat pe 3 magazine online (emag, pcgarage si pczone) si am invatat ceva. Pentru ca e criza si trebuie sa vindem mai mult trebuie sa avem bannere cat mai mari. Oferte cat mai multe pe toate paginile! Pe emag aveam doua promouri care ocupau tot ecranul.

E frumos. Dar oamenii trebuie sa si gaseasca produse pe siteurile astea, nu doar reclame.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. reclamele erau strategice aia care sunt „parliti” :P si nu au bani de monitor mai mare oricum nu cumparau nimic asa ca macar din reclame sa castige :D

    00
  2. Aşa e tot românu` încearcă să scoată bani din orice rahat doar, doar s-o îmbogăţi şi o scăpa din cocina asta de ţară. Aşa sunt şi eu…

    P.S: Ştiu că e de porc şi nu e deloc „profi”, dar în România nu-ţi permiţi să fii „profi” părerea mea.

    00
  3. Si ai gasit router ? :)

    00
  4. IvyAşa e tot românu` încearcă să scoată bani din orice rahat doar, doar s-o îmbogăţi şi o scăpa din cocina asta de ţară. Aşa sunt şi eu…

    Nu cred. Mai deunazi am avut o aventura cu un magazin d’asta online (hienergy.ro): am cumparat de cateva milioane de la el, asta luni. Pe marti, ma suna sa confirme comanda si sa imi spuna ca se face livrarea in maximum 48h – transport platit de mine, vreo 30 RON (mai mult decat la f64). Bun, zic eu.

    Vineri, ii trimit un mail cum ca vreau sa anulez comanda pentru ca deja era o saptamana de cand o plasasem, iar la mine n-a ajuns nimic. Raspunsul e naucitor: „daca vrei sa te certi cu cineva, cearta-te cu firma de livrari. comanda a fost anulata”.

    Asta inseamna ca vrea sa scoata bani din orice?

    00
  5. Generalizarile astea ivy…. :) Imi e greu sa cred ca toata pleava lumii s-a nascut in Romania :) Probabil tie nu, ca te vezi pe tine…

    00
  6. O constatare si mai trista asupra magazinelor online:

    Acum 3 saptamani eram in cautarea unui Nokia E55, proaspat aparut. Nu aveam timp de lalaiala pentru ca urmam sa plec din Bucuresti. Intru pe price.ro, produsul IN STOC la vreo 8 magazine. Sun la toate si ghici raspunsul: „Produsul este in stocul FURNIZORULUI si vi-l putem aduce luni”. Mentionati in mortii mei ca produsul e in stocul FURNIZORULUI si voi fizic nu-l aveti. Ca nu toata lumea are timp sa astepte curierul 24h si foarte multi prefera sa-si ridice produsul in cateva ore de la sediul magazinului. Intr-un final tot e-magul m-a salvat.

    00
  7. Interesanta observatie…

    00
  8. @Dragos Stefan
    Se pare ca nu ai habar cum functioneaza un magazin online! Magazinele online nu fac stoc!!! Nu au de ce…

    00
  9. Cea mai proasta parte este ca mereu gasesc sa puna butonul de inchidere al reclamei cat mai ascuns, mereu in alt colt. De multe ori am parasit un site pentru ca nu aveam chef sa bajbai dupa butonul de inchidere al reclamei.

    00
  10. Nu e inventie romaneasca, e luata tot de pe afara. Asa e moda in 2009, prima pagina cateva reclame MAAARI. Bine ca se mai vede inca (la majoritatea) casuta de cautare :)

    00
  11. eu nici nu prea mai am incredere in magazinele astea online:-j M-am ars de cateva ori

    00
  12. @ capshunik – si in ce magazine ai incredere?

    00
  13. Capshunik: te-ai ars pentru ca nu ai stiut de unde sa cumperi probabil … dar mai bine ne-ai spune si cam ce magazine te-au ars si cat de rau :) sa nu cumva sa ne ardem si noi (acum din cauza ta pt. ca puteai sa ne spui)

    00
  14. gogule, emagu` are vreo 40 de modele wireless si 30 normale in stoc… cred ca aveai de unde alege, nu?

    00
  15. NOU
    #15

    @Unul
    Pana acum am cumparat de la vreo 5 magazine online diferite produse hardware (casti, mouse, mousepad, un calculator acum 2 ani, netbook, un aparat foto etc.). Toate acele magazine aveau produsul fizic la sediul lor. Si inafara de emag pe care nu l-am mentionat, acele 6 magazine aveau produsele la sediul lor, care de multe ori este un apartament cu 2-3 camere.
    Cel putin la pcfactory, o camera era plina cu majoritatea produselor afisate pe site.

    Oricum pentru ca Zoso vorbea de magazine online, fac o recomandare: Silstar. Un magazin plasa in mirifica zona Rahova dar care mi-a oferit cel mai bun service de pana acuma. Pe scurt: cumpar un mouse Roccat Kone proaspat aparut (asta intamplandu-se acum 6 luni), rotita mouseului se strica la nici 2 saptamani. Trimis in service, baietii de la Silstar imi dau alt mouse Roccat Kone sigilat. Si acesta se strica dupa numai 3 zile (tot rotita). Revin cu mouseul la sediul lor si probabil jenati de situatia in care am fost pus imi ofera un produs la schimb. Aleg un alt mouse (razer), primesc o garantie nousa si uita asa un magazin care la prima vedere pare basit, in realitate s-a dovedit extraordinar.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube