clientul nu are niciodată dreptate

Azi noapte am visat o chestie mişto. Se facea că trăiam într-o altă Românie şi preşedintele îl cheamă pe patronul RDS/RCS, Tzesari nu-ştiu-cum. Şi aveau următoarea discuţie:

– Gogule, cât valorează compania ta?
– Vreo 400 de milioane, cam aşa. De ce?
– Mişto. Bun, uite cum facem, să nu zici că sunt băiat rau. Ai 3 luni să pui la punct toată compania în aşa fel încât să nu mai aud o plângere la adresa mizeriei de companii pe care o conduci. Suport, cabluri, servicii. Ai înţeles?
– Pai da, şefu, dar echipamentele se strică..
– Le înlocuieşti!
– Da, dar oamenii, ploile, netul…
– Gogule, se pare că n-ai înţeles. Ai câştigat 400 de milioane de pe urma ăstora pe care i-ai futut în cur şi i-ai tratat apoi ca şi cum n-ar exista. Şi noi nu ne-am băgat până acum. Pune mâna şi repară tot, că abia aştept să îţi naţionalizăm intreprinderea. S-a înţeles?
– Da, şefule, da e greu, e complicat.
– Ai bani destui şi nu prea mult timp…

Şi brusc, nu ar mai exista clienţi RDS nemulţumiţi de serviciile lor. Apoi, am citit la George asta. “Ştiţi, eu am dat de rotiţă, dar tot tu, prostule, plăteşti”.

Un cititor îmi atrage atenţia asupra reorganizarii Poştei Române şi asupra a două documente de pe siteul lor (doc1, doc2). E izbitoare proporţia dintre reclamaţiile neîntemeiate şi cele justificate şi probabil rezolvate. Chiar atât de mulţi oameni să n-aibă ce face şi să facă petiţii şi reclamaţii?

Eu n-am făcut niciodată o reclamaţie scrisă. Şi din lene şi din lipsă de timp şi din acceptarea faptului că n-o să se rezolve nimic niciodată. Vă închipuiţi cum ar arăta o reclamaţie la Poştă? Madam, au trecut 2 săptămâni şi n-a ajuns scrisoarea! Nu ştiu ce să vă spun, noi am trimis-o! Poate a primit-o şi nu stie!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

9 comentarii

  1. As putea sa dau o reclamatie pe net dar daca nu merge.. :x

    00
  2. Chris Bataillard il cheama
    si ndrey . poti face si pe net , dar nu la ei , poate la autoritatea care se ocupa de reglementarea comunicatiilor..oops , nu mai exista asa ceva ! exista doar anc , care nu vad cu ce te-ar putea ajuta! si iar s-a pisat nenea calin pe toata romania si a aratat inca o data cat de prim-ministru este el , asa , pe ultima suta de metri.

    ineca-l-as !

    00
  3. dar de iLink, ce ziceti? daca n-ati auzit de iLink sunteti un caz fericit! nu cred ca se poate mai rau decat la ei!!! m-am saturat de telefoane, reclamatii..etc… they stink!! ma gandeam sa trec la RDS…sa mai astept??

    00
  4. de fapt.. fiind cel mai ieftin acces la Internet – ffffoarte multe persoane nepricepute si-au luat abonamente si tipa in stanga si in dreapta ca nu le merge bine „netul” pe tzomputerul lor cu antivirus expirat si windows crackuit fara update-uri..
    mai bine visai ca „romanul” a invatat sa foloseasca PC-ul cum se cuvine..

    apropos: eu am facut reclamatie scrisa la posta romana pentru ca mi-au ratacit revista chip si dupa vreo luna au venit acasa la mine sa discutam.. cam tarziu dar macar am lamurit si de atunci ma suna postasul mereu cand are revista :)

    00
  5. @dani: loool… adevarul e ca a dat prostia tocmai in aia cu RDS si de-aia se plang toti, nu? nici tu nu crezi ce spui, asa e?
    adevarul e ca RDS nu e nimic mai mult decat un loc in care chestiile ‘aproape merg’ si ma refer aici la tot, indiferent ca e vorba de fix, mobil, televizor si ce mai vreti voi… nu vorbesc in necunostinta de cauza, ci ca om care le-a avut pe toate in casa. si spun asta incercand sa ma abtin de la comentarii cu privire la personalul frustrat si la client service-ul de 2.5 lei vechi.

    00
  6. Eu astept de o luna o scrisoare din Austria. Amuzant e ca ajung acolo inainte sa imi vina scrisoarea.

    00
  7. @zoso: dar reclamatie lui Urban nu ai de gand sa-i faci vreodata? Sau are acordul tau sa foloseasca asta:

    00
  8. Nu credeam sa apuc sa fac asta, dar nu am incotro – trebuie sa le iau apararea. Nu RDS-ului in particular, ci a providerilor (mari) de net din ro. In Franta cea civilizata astept deja de 8 zile sa binevoiasca careva sa vina sa-mi repare linia DSL. Si nici macar nu-ti permiti sa-i suni in fiecare zi sa-i injuri, pt ca bineinteles ca suportul telefonic se taxeaza. Plus ca dupa primele cateva telefoane te saturi sa asculti 10 minute muzica proasta in call waiting. Noroc ca am vecini de treaba de la care sa imprumut si eu un wireless acolo, ca altfel as fi intrat in sevraj :D Vreau in Romania la fibra mea optica de nadejde…

    00
  9. Am reziliat un contract la RDS si pe urma mi-a venit sa platesc in continuare .Va rog frumos domnule Legislatie Romina ce sa fac in cazul acesta Am fost la ei si m-au pus sa fac o reclamatie de mina cu ce doresc ,am facuto si in continuare imi trimit chitante sa le platesc ca si cum mi-ar furniza servicile lor .Va mai intreb o data ce sfat imi dati in acest caz?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube