RDS pune facturile online (în Bucureşti)

Păţit fiind, am sunat azi la RDS să întreb dacă mai am ceva facturi de plată. Băiatul de la suport mi-a spus că acum facturile sunt disponibile şi online.

Incredibil!

Mâine poimâine o să facă şi un mod prin care să îţi poţi plăti facturile online, direct la ei pe site!

Adresa este http://admin.rdslink.ro. Introduceţi userul şi parola cu care vă conectaţi la net, bifaţi ce serviciu aveţi şi aia e. Mult mai simplu.

rds-rcs, bani

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

33 comentarii

  1. Chiar, mai bine ar face pentru TOATE serviciile oferite, nu doar internet. O sa apucam noi ziua aia in care sa ofere rds-u asa ceva? ;;)

    00
  2. Şi-i durea rău mâna să te lase să setezi şi-o adresă de mail acolo şi să-ţi livreze factura pe mail lunar atunci când se emite ?

    În plus aia-i doar pentru net. Mai tre să vină şi aia de la TV/Tel. Am prostul obicei de-a nu mă duce să plătesc facturile decât atunci când le primesc în cutia poştală. Care-i închisă cât se poate de bine aşa că rahaturile gen „v-o fi furat-o un vecin” nu ţin.

    Bleah. Lazy bastards…

    00
  3. arata pe mama, ca nu e nimic.

    00
  4. e de anul trecut din vara :) , dar vezi ca nici pe contul online nu prea iti mai afiseaza . Sa vezi ca n-o sa-ti apara mereu .

    00
  5. Cand or sa fie si alea de cablu? Eu n-am internet de la ei, doar cablu, si, bineinteles, nu vin facturile vreodata.

    00
  6. In tm…p*** ca nici pe net, nici in posta nu primesc facturile de la RDS!!
    Sunt la pamant la capitolu asta!!

    00
  7. Pe de alta parte, daca ma gandesc mai bine, din cate am auzit serviciile de facturare pentru cablu si date sunt complet diferite la ei, deci o astfel de centralizare ar fi un cost incredibil (cine ar investi asa multi bani in bunastastarea clientilor?). Chiar nu exista nici o autoritate care sa se asigure ca RxS-urile trimit facturi?

    00
  8. la mine apare pe factura si serviciul de tv si ala de telefon.
    livrarea pe mail ar fi binevenita si la fel si accesul la detalierea convorbirilor telefonice, daca nu pe numere, macar ce scrie pe spatele facturii – detalierea pe operatori

    00
  9. Cred că factura online e valabilă doar pentru cei din Bucureşti. În Timişoara, nu îmi arată factura.

    00
  10. sunt din BV, ma loghez pe pagina de admin si nu gasesc decat astea
    Contul Meu
    Deblocare SMTP
    Reguli utilizare
    Iesire

    voi cum va accesati factura/facturile ?

    00
  11. craiova, rds fiberlink, abonamentul cel mai mare (desi nu sunt sigur ca are importanta)
    conteaza ca abonamentul de tv sa fie pe acelasi nume ca si cel de la abonamentul pentru internet/telefonie. la mine eram eu titular la internet/telefonie si tata la tv. cand au venit sa puna fiberlink ziceau ca trebuie sa fie acelasi si sa fie proprietarul apartamentului bla bla asa ca le-am trecut pe toate pe numele tatalui meu.

    http://i45.photobucket.com/albums/f86/SlimR/blog/facturards.jpg

    punctul 1. e abonamentul la internet, 2. si 3. sunt telefonia, iar 4. e televiziunea prin cablu.

    00
  12. Eu sunt abonat la RDS (Oradea) si de vreo 3-4 ani imi primesc facturile lunare pe mail. Nothin’ new…
    Chestia cu plata online e ceva destul de folositor.

    00
  13. eu am sunat acu la support, da pt BV inca nu e termen stabilit pana la implementare

    mersi SlimR pr screenshot

    00
  14. Eu cand vreau sa platesc RDS-ul merg la doamna de la ghiseu, ii spun nr. de tel si ea imi spune cat am de plata; altfel nu as avea cum sa stiu pt. ca factura ajunge dupa 1 luna :)

    00
  15. factura pe mail o poti primi daca bifezi nu stiu ce rahat de casuta pe contract. nu iti spune nimeni de ea. primesti si desfasuratorul convorbirilor parca.
    poti sa ceri chestia cu mailu’ si dup-aia da’ cand am vazut ce cozi sunt la ghiseele unde se poate cere asta m-am lasat pagubas. la mine vine factura pe la jumatatea lunii in curs (cea care trebuie platita), nu am probleme din acest punct de vedere.

    oricum in oradea se implementeaza prima data tot ce apare la rds ;)

    00
  16. Dupa cate stiam, RDS iti afiseaza pe mail si factura desfasurata pentru telefon daca vrei.

    00
  17. Romtelecom are asta de ceva timp, pentru ultimele 3 facturi parca. Dar bineinteles ca nimeni nu foloseste si prefera sa sune in CC si sa astepte cu zecile de minute.

    00
  18. cand le pune si in provincie???

    00
  19. Sunt din Oradea si functioneaza si la noi. Acuma sunt pe Fiber Link. Si imi vad toate facturile. :)

    Ovi

    00
  20. saliery pe ce lume traiesti?
    din provincie a inceput.
    la oradea a aparut prima data, la craiova merge. la sate mai incolo =;

    00
  21. Inca are probleme sistemul insa este de laudat initiativa. In cativa ani poate o sa ajunga cu serviciile la nivelul laudei.

    00
  22. Pentru Bucuresti e activata de mult optiunea aia.
    Inca o mai dai pe sponsorizate?:)

    00
  23. daca selectezi Fibernet si dai Ok se logheaza… ciudat de ciudat !!!

    00
  24. Daca ai net de la rds prin solutie HFC (cutia aia neagra in care intra cablul de tv si pe care clipoceste niste beculete) adica prin modem de cablu, NU poti sa „Introduceţi userul şi parola cu care vă conectaţi la net” pt simplu motiv ca nu ai parola si user. alocarea ip se face pe dhcp si esti conectat non-stop. nu doar cand vrei tu. cum e cazul tau, avand pppoe. poate ar fi bine sa fii mai rezervat in a da sfaturi cu atat mai mult cu cat limba romana iti este cel mai mare dusman. vezi „o să facă şi un mod”! astept cu nerabdare ziua cand vei scrie un text de minim 2 fraze intr-o limba romana corecta. revenind: posibilitatea de a vedea facturile in pagina de administrare a conutului, pt clientii fiberlink, e de mult timp. trebuie doar sa citesti ce semnezi. pt clientii cablelink, e un serviciu ceva mai nou. si se activeaza daca suni in callcenter (tu cu callcenter-ul ai vorbit, nu cu suportul tehnic) si ceri acest lucru!

    00
  25. este in iasi este de ceva timp :). iei frumos nr facturii..te duci frumos la ing si faci transferu..simplu ,,self bank alea alea…my payments..te descurci:)

    00
  26. Huo, Zoso!
    Pentru abonamentele business nu ai posibilitatea asta, deci clientilor premium nu le ofera, ca, deh, sa se multumeasca cu faptul ca platesc bani multi, si sa nu mai ceara facturi online, mama lor de burghezi.

    @ AdrianB: Sunt curios, mai primeste cineva factura de la RDS? Nu de alta, dar raspunsul este invariabil „noi o trimitem, nu stim ce se intampla mai departe”. Ciudat e ca nici un angajat al call center-ului nu are un raspuns diferit.. Inseamna ca sunt instruiti spre acest raspuns standard ? Oare de-aia lipsesc si facturile online pentru anume clienti?

    Lipsa de factura = evaziune fiscala? Asistam la o evaziune fiscala de proportii din partea RDS?
    PS: Pentru cablu TV primeste cineva factura?

    00
  27. domnul rin tin tin ham ham,
    presupunand ca stiti sa cititi voi considera mare parte din comentariul dumneavoastra ca o forma de exprimare logica. cel putin comentariile lasate de mine, incluzand si screenshotul cu factura online, afirma ca se primesc facturile, relativ la timp, pentru internet, telefonie si inclusiv TV!

    have a scooby snack.

    00
  28. Eu am de 2 luni abonament la redese si nu mi-a venit nici o factura. E drept ca beneficiez de oarece oferta cu primele 2 luni gratuite. Dar NEprimirea facturii nu ma exonereza de achitarea abonamentului. Acest lucru este specificat foarte clar in contractul semnat. Ca e bine, ca e rau nu conteaza atata timp cat ai semnat un contract, de buna voie si nesilit de nimeni.

    00
  29. Lipsa facturii inseamna bani la negru, GNU. SlimR, cu cat te plateste RDS-ul ca sa scrii ce scrii?

    00
  30. @ SlimR, again: nu stiu ce primesti tu, poate angajatii RDS primesc la timp. Ar fi culmea sa faca evaziune si cu propriii angajati. Eu nu primesc, si consider evaziune fiscala din partea RDS faptul ca nu ma factureaza.

    00
  31. vezi ca ai ceva litere in plus pe acolo.
    evaziune fiscala e cand NU SE EMITE factura. pana sa ai dovezi ca nu se emit efectiv mai ai. chiar si daca nu ti le-au emis luna de luna pana ajunge controlul la ei o sa aiba dovezi ca le-au emis. stiu si eu cum se afla de controale dinainte ;)
    plus ca din cate stiu eu despre domeniul juridic, contractul pe care l-ai semnat cu ei in primul rand ca obliga emiterea facturilor dar face si el inteles ca trebuie sa le dai acei bani lunar. cel putin pentru valorile abonamentelor stiplate in contract nu e nevoie neaparat de factura ca ei sa nu poata sa bage banii aia direct in buzunar, la negru (cum ii zici tu evaziune fiscala). existenta contractelor practic presupune si incasarea obligatiilor financiare din ele. costurile suplimentare, depasirile ar fi alta poveste, dar chiar nu cred ca la cati bani ruleaza rds-ul se uita la cateva facturi neemise. stiu multe persoane care primesc regulat facturile fara probleme.

    00
  32. SlimR, sa dai tu sfaturi de ortografie cand vei fi absolvit o scoala in domeniu.
    Sa-ti spun despre situatia in care 5 zile nu mi-a mers netul, desi in contract scrie ca in 8 ore maxim trebuie sa remedieze orice defectiune? Sau ca acele 5 zile n-au fost scazute la factura? Sau cum m-au pus sa-mi cumpar placa de retea ca „e de la mine”, desi era de la alocarea unor noi IP-uri, insa retarzii de la call center habar n-aveau? Sa-ti spun ca i-a durut in pla pana n-am facut reclamatie pe site-ul OPC si le-am trimis print screen? Asa ca, ma scuzi, dar ma fut pe contractul lor, dac-as avea alte alternative as alege bucuros altceva.
    Insa de tacut nu pot sa tac, imi pare rau.. Pe vremuri exista antiromtelecom.ro. As participa bucuros la site-uri numite antiupc.ro sau antirds.ro.

    00
  33. RDS sunt niste hoti. Am platit la timp factura pe iulie si ieri mi-au taiat internetul. Sun la informatii si mi se spune ca jumatate din bani i-au alocat pentru jumatate din factura de la celalalt contract pe care il are proprietarul (eu sunt chiriasa). Asta desi in detaliile de plata am specificat numarul facturii pe care doresc sa o platesc. Asa ca ambele apartamente au acum facturile pe jumatate platite si internetul taiat. De luna viitoare trecem la alt provider. Si am sa le trimit un email in care le detaliez toate mizeriile pe care le-au facut: serviciu prost, viteza slaba, defectiuni remediate tarziu si cireasa de pe tort cu factura.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube