Google Analytics se schimbă

Interfata veche va disparea incepand cu 18 iulie, dupa cum se anunta:

Please note that the previous Google Analytics interface will no longer be accessible as of July 18th.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. sper sa fie ceva tot la fel de simplu

    00
  2. moxx: Pai deja s-a schimbat, doar ca din 18 iulie interfata veche nu va mai fi disponibila.

    Pacat de bugul cu selectarea datei, ciudat ca nu l-au rezolvat inca.

    00
  3. da, bugul cu data e enervant.
    daca nu il rezolva, nu prea ma ajuta noua interfata:(

    00
  4. a iesit din beta, what’s new?
    * Hourly reporting – take a look at your visits/page views by daily or hourly report
    * Clickable URLS – click through to the pages referenced in your reports
    * Increased number of data rows per page
    * Bounce rate increase and decrease colors were reversed (red now = bad, while green = good)
    * AdWords integration

    00
  5. Mmm…naspa, ma obisnuisem cu aia veche.

    00
  6. dureaza putin pana ce te obisnuiesti cu ideea noua, dar apoi este relativ simplu de utilizat.

    00
  7. ce bug cu selectarea datei?

    ce e bounce rate? :D

    00
  8. Sa fie sanatosi si sa nu o dea in balarii ! Asta le urez astora de la Google analytics !
    Andrei… ;)

    00
  9. NOU
    #9

    Da, doar da cu flit la interfata veche, si face bine, ca era nashpeta. Dar chiar, ce e bounce rate-ul ala ? :)

    00
  10. Bounce rate e atunci cand intra userul, se uita pierdut vreo 2,3 secunde, si se uscheste.
    A, aia cu data era un bug? Credeam ca e doar la mine. Eu modific data din url, si n-am probleme.
    G.

    00
  11. NOU
    #11

    se uscheste ? adica se cara sau ce ? :D si e bine sa fie rata mare sau mica ?

    00
  12. @Geo – cum faci cu data in url?

    00
  13. Da, mastere, se duce, se cara, paraseste cladirea, nu mai citeste, nu da click pe adsense, no nothing. E bine sa fie rata mica, adica sa ai un procentaj mic de oameni care se uita doar la header si apoi pleaca…

    dane, o sa vezi ca intai iti arata dashboardul. Intra in content sau visitors sau orice vrei tu, si o sa vezi in url ceva de genu’:
    visitors?id=222xxxx&pdr=20070514-20070613&cmp=average
    adica 14 05 2007 – 13 06 2007.
    Schimbi dupa voia inimii. O chestie misto e ca poti sa pui si data de azi, sa nu mai astepti 24 de ore ca sa o vezi.
    G.

    00
  14. a, si mai e o chestie faina pe care poti sa o faci cu google analytics, si anume sa inregistrezi click/link-urile outbound.
    Pui in codul html al fiecarui link care te intereseaza asta:
    onclick=”javascript:urchinTracker(‘/stuff/paginaDinAfara01’);”
    sau
    onclick=”javascript:urchinTracker(‘/stuff/paginaDinAfara02’);”
    …si cand faci content drill-down, for example, o sa vezi stuff-ul, si in el „paginaDinAfara01”, „paginaDinAfara02”.
    Foarte fain.
    G.

    00
  15. Geo, jos palaria!
    fac cinste cu o bere virtuala!

    mersi.

    00
  16. la mine treaba ai acu data merge foarte ok acasa pe XPSP1 FF2.0.3 dar nu merge la munca pa win2kSP4 FF2.0.3

    o sa incerc din URL

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.