diferenta intre PR şi bun simt

Asadar pe 5 Mai se va sarbatori Ziua Barbatului, votata de 426.000+ de masculi.
Pana atunci – noul spot de promovare a zilei barbatului care circula deja viral prin tot online-ul romanesc…

Moarte viralelor (presupunand ca asta e pluralul)! Refuz sa fiu un consumator din ala! Din ala care sare in sus cand zice de exemplu Bergenbier ca avem nevoie de o zi a barbatului. Trecem usor peste paradoxul din reclame : „barbatul subjugat caruia ii lipseste initiativa si libertatea de a face ce vrea in caz ca ar avea initiativa” si nevoia de planificare a unei zi a barbatului (bine ca nu e cu hartie de voie).

Primul citat ii apartine unui nene necunoscut, al doilea lui nihasa. Diferenta e ca nihasa are urme de inteligenta şi de bun simt, iar celalalt e un raspândac ieftin. OMG, s-a votat! OMG, e viral! In afara de alte câteva bloguri din zona Leo Burnett, care au fost extaziate de clip/campanie, nimanui nu ii pasa de reclama sau de berea ieftina (şi proasta) Bergebier. Şi o dovedesc cele 2.000 de afişari ale clipului.

La anul se va gasi un luminat la Leo care sa mute 8 martie pe 12 mai, ca are el o idee…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube